Oldalak

2009. február 26., csütörtök

Családom

Akik a családomban kiemelten fontosak

*Szüleim:Udvarias lánynak neveltek és az is vagyok.Ezt nem úgy kell érteni, hogy egy illem kódex vagyok hanem úgy ha kell tudok viselkedni.Szerintem épp ezért van az,hogy amikor szórakozok,a barátaimmal vagyok akkor az átlagnál lököttebb vagyok.De visszatérve a szüleimre nagyon szabadon nevelnek.Amit szeretnék azt megtehetem(még akkor is amikor ők az ötletet nem díjazzák).Remek szülők,sokat tanultam tőlük.

*Alíz:Ő a hugom 13 éves és a legjobb barátnőm.Mindent megbeszélünk és remélem így is marad.Mindenben számíthatok rá,még akkor is amikor nem érdemlem meg.3-an szoktunk mindenféle baromságot elkövetni:Én+Alíz+Nóri(róla kicsit késöbb)

*Nagymamám:Ő az akitől tényleg rengeteg mindent tanultam.Ha ő nem lenne kitől tudnám mi az a petike bogár vagy a pruszlik.Városi létemre van falusi oldalam is(hála neki).Remélem még nagyon sokáig tanulhatok tőle.

*Nóri:Ő az unokatesóm.Bár nem vérszerinti akkoris őt tartom az unokatesómnak.Nagyon szereti a sportokat jelenleg a tenisz a kedvence.Rengeteg kalandban volt részünk már 3-an.Pl.:kanos részeg fickók,piócák,emo pasi...

1 megjegyzés:

  1. Nekem például már nincs nagymamám, én is sokat köszönhetek nekik :-(.
    Blind77

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES