Oldalak

2011. december 12., hétfő

Tényleg elmondom az igazat

Fura az emberi elme. Az egyik pillanatban meg mernél esküdni rá,hogy senki és semmi nem tudja elvenni tőled Őt de a következő pillanatban már a rezgő bokor árnyékától is félted.

Azért nálam ennyire nem vészes a helyzet. Egész istenes napom volt. Sokat gondolkoztam az egészen. Valahogy beszélnem kellene a dologról de nem tudom hogyan és főleg azt nem tudom,hogy mit is kellene pontosan mondanom. Egész magabiztosnak éreztem a dolgot de megint félek:/ Csak egy ember van aki "para" lehet....de ő megint előkerült. Kicsit mardos az ideg de megpróbálok pozitívan gondolkozni. Ha komoly esély latolgatásba kezdenék azt mondanám ez a jelentkező jobb,mint én,na értjük:D ez egy Miss szépség...viszont szerintem én mindig ott voltam,bármit el lehet mondani nekem,imádom a hülyeségeivel együtt és nem hiszem el,hogy a számára csak egy pajtás vagyok a mezőről... Rajtam nem fog függni a dolog...bár szerintem így is egyértelmű,hogy mi is a helyzet. De tényleg ki kellene böknöm:D Lenne bennem egy kis pia akkor talán menne. Nem is azon félek,hogy esetleg olyant mond ami nekem kedvezőtlen hanem azon,hogy megijed az egész dologtól...félreérti és talán nem is akar többet látni:/ Jó lenne egyszer egy semleges helyen kommunikálni vele. Mindig elhatározom,hogy beszélek de nem tudok:D El vagyok varázsolva tőle:/ Bár nem mutatom ki annyira,kicsit palástolom a dolgot de én magam sem tudom mit akarok ezzel elérni. Egyszer akkor is megmutatom mennyire szeretem(L) Igen,ez lesz a legjobb,legközelebb elmondom és kész!

Várom,hogy írjon a Zsófi,hogy megyünk e holnap B-be. Bár belebotlanék ott...Komolyan elmondanám:) Jó lenne tudni,hogy most mi is van vagy Ő mit gondol:/ Bár csoda történne és eljönne csak negyed órára is:)



2 megjegyzés:

  1. Kedves Adél! Lehet,hogy le vagyok maradva,és nem sikerült kibogóznom a régebbi bejegyzésekből,de ki is az az ő?? :) Vagy ezt nem szeretnéd nyilvánosságra hozni?
    Eper

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eper:)

    Igazat megvallva szoktam az illetőről írni csak akkor éppen nevén nevezem. Zavaros ez a dolog még az életemben ezért még nem szeretném annyira kiecsetelni,hogy ki is az illető illetve hogyan alakulnak a dolgaim vele,de ha figyeled a blogot hamarabb értesülhetsz,mint mások:)

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES