Oldalak

2011. december 11., vasárnap

Kapcsolati háló

Pénteken már részt vehettem a csodálatos Coopos munkában:/ Meló viszonylag hamar elment,nem szakadtam meg közben:) Megismerkedtem egy lánnyal,Lillának hívják,nagyon jól kijövünk,remélem még lesz olyan,hogy úgy osztanak be,hogy vele melózzak,azt hiszem hasonlítunk pár dologban:)

Lányok hiányoztak a legjobban amíg otthon kellett lennem,nagyon megszoktam,hogy már reggel velük kezdek és gyakorlatilag az egész napot végig ökörködjük. Már csak azt nem tudom,hogy pont hogyan kell majd ledolgoznom ezt a 3 napot:/ Lehet hétvégén is be kell mennem vagy szünetben:/ Tényleg nem tudom:(

Napról napra jobban csalódok a férfiakban:) Nem értem valahogy ha valakinek van barátnője akkor miért kell másnak is azt a bizonyos szelet csapni....miért kell a párjából gyakorlatilag hülyét csinálni....undorítóak az ilyen hapsik,sajnálom,ez a véleményem. Az ilyeneknek az kell,hogy egy csaj csinálja meg velük azt amit ők szoktak....talán ráébred,hogy nem éppen normális amit csinál:)

Apropó pasik.... Szerintem mindenki rájött már,hogy bizonyos szinten de védem a magánéletem. Nem teregetek ki mindent,csak egy bizonyos szintig engedem,hogy bele lehessen tekinteni. Lacival mi annyiszor de annyiszor összevesztünk és kibékültünk de a vége mindig ugyanaz lett,nem változott semmi csak egymás idegein táncoltunk. Egy ideje már barátokként próbáltuk kezelni  a dolgot de így sem ment....nem tehetek róla,úgy érzem túlreagálta ezt az egészet,úgy csinált mintha a férjem lenne,mindenkire ugrott szinte és a saját hibáit képzelte be másba. Nem azt mondom,hogy én nem hibáztam,mert ez hazugság lenne! Aktív részem van abban,hogy még csak a barátságnak sem maradt semmi híre....sajnálom tényleg de ez nem ment....jobb lesz neki is,nem akarja belátni de jobb ha nem foglalkozunk a másikkal.

Szükségem van a barátaimra,jobban,mint valaha. Épp ezért drága bnőmmel Zsófival kedden elmegyünk bulizni B-Klubba. Egyenlőre fogalmam sincs hogyan találunk oda vagy mi lesz de már várom,ránk fér egy kis lazulás. Az a gondolat nem hagy még nyugodni,hogy másnap dolgoznom kell menni....remélem nem csapom nagyon szét magamat:D Kicsit aggódok még azon,hogy totál pasi nélkül megyünk...Nem képzelem be,hogy nagyon érdekes vagyok vagy stb...csak nem szeretném ha valami részeg idióták nyomulnának ránk vagy belénk kötnének. Mindenesetre a félelmeimnek nem adok teret és várom,hogy tombolhassunk együtt:)

Bárcsak megjellene a buliban valaki:) 5 perc is annyira jó lenne *-* ......

Holnap ismét vár a munka,lehet most nem 8,5 órát leszek hanem 9,5-et vagy többet,attól függ mit mondanak a pótlással kapcsolatban:/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES