Oldalak

2011. december 3., szombat

Close your eyes, and you'll see that you're really need!

Mindig,mindenki színt játszik. Álarcokat váltogatunk,ebből áll az életünk. Alkalmazkodni kell a környezetünkhöz vagy a társadalom nem fogad el minket. Ha nem is egy egész közösség kedvéért történik a színészkedés akkor egy ember kedvéért.

Próbáltam más lenni,mint vagyok. Azt hittem ez jó dolog de be kell látnom,hogy nem:) Nem akarom,hogy azért szeressenek amilyen nem vagyok.....azért szeressenek aki vagyok,ha ez nem tetszik nekik akkor pedig simán nem kell velem foglalkozni. Inkább leszek kevesebb emberrel körülvéve akik ismernek,szeretnek,mint sokkal akik nem is az igazi Adélt ismerik.

Soha,senki kedvéért nem leszek más. Büszke vagyok magamra,büszke arra,hogy ilyen vagyok. A gyengeségeim is erőssé tesznek,a hibáim egyedivé,ezektől vagyok legyőzhetetlen. Csak pozitívan fogok gondolkozni,semmiféle ártó gondolatot nem engedek az elmémhez férkőzni:) Ezt a mai naptól nem felejtem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES