Oldalak

2011. december 6., kedd

Csemege kijut mindenkinek,nekem is

Nem mondhatnám a hétvégémet túl izgalmasnak...gyakorlatilag csak sokat aludtam..kezdtem beteg lenni.

Hétfőt nagyon nem vártam. Csemegéznem kellett. Utálok ott lenni. Egyszerűen nehéz megállapítani,hogy a sajtból mekkorát kell levágni,hogy pont 15 deka legyen..az emberek meg bunkóak és ragaszkodnak ahhoz amit kérnek...Nem vagyok nagy társasági ember,itt meg állandóan emberekkel kell foglalkozni de a jó oldalát nézem. Kedvesebb,elnézőbb lettem az emberekkel és méginkább javult a kommunikációs készségem.

Ma már nem mentem melózni,mert a hétvégén kezdődő betegség már elviselhetetlen formát öltött,el kellett mennem orvoshoz. Csodák csodájára senki sem volt előttem így várnom sem kellett sokat. Remélem reggelre jobban leszek és be tudok menni dolgozni.Nem szeretnék pluszba hétvégén is bejönni,hogy meglegyen a 120 órám.

És amíg nem felejtem el,boldog mikit mindenkinek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES