Oldalak

2011. november 28., hétfő

Az első munkanap

Már tegnap nem túl nagy örömmel gondoltam a mai napra....valahogy 15 nap a Coopban nem tűnik jó mókának. Szeretek ott lenni..de az utóbbi napok nem igazán jöttek össze.

Tegnap derült ki végleg,hogy a Kriszti Pesten marad,magántanuló lesz...Örülök annak ha boldog,igazán! De félek attól,hogy elhamarkodta ezt a dolgot...kicsit olyan,mintha magamra hagytak volna,sőt nagyon olyan.

Laci is hiteget,hogy fontos vagyok neki....én barátilag szeretném a kapcsolatot tartani de ő is csak ígérget:) "Fent  lesz neten" aztán el van tűnve. És megkapom,hogy én nem törődök vele. Ha így lenne be sem engedném a házba.

Maga a meló egész jól elment,beszélgettem a csajokkal,pár vidám perc is jutott hála a kedves ismeretlennek.

Valahogy az egész tegnapi nap arra sarkalt,hogy jól berugjak,de nem volt kivel...egyedül meg végkép nem akartam,az már tényleg a világ legszánalmasabb dolga lett volna.

Hiányoznak a barátok,hiányzik ő,hiányzik aki foglalkozik velem. Itt az ideje a változásoknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES