Oldalak

2011. november 25., péntek

Üresség

Elég zavaros időszakon vagyok ismét túl. Sok minden történt. Túl részletezni nem igazán szeretném. Nagyobb címszavakban elmesélve: kibékültem a Lacival,elköltöztem itthonról,falusi lány lettem,összevesztem a Lacival,számomra elfogadhatatlannak ítélt dolgok részese lettem én is,hazaköltöztem,tanultam,mint egy kis angyal.

Nos,valami ilyesmi zajlott az elmúlt napokban,hetekben. Az a legfurább az egészben,hogy azt érzem,hogy valami hiányzik,valami szinte sikoltva vonja magára a figyelmet...Nem igazán tudtam,hogy mi az...most már tudom,az álmaim és a blog:) Imádok írni és a látogatottságból ítélve néhányan még kíváncsiak a hülyeségeimre. Arra alapozom,hogy 0 új bejegyzéssel is több,mint napi 100 látogató az sok. Próbáltam valami jópofa külsőt kölcsönözni a dolognak de végül maradtam ennél. Nem akartam valami túl csicsázott anti Adélos dolgot hátrahagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES