Oldalak

2011. november 26., szombat

Média-marketing kontra pszichológia

3 hét gyakorlat,utána jön a félév,szint vizsga,verseny(ha pengén teljesítek akkor felmentést szerezhetek egyes vizsgatárgyak alól és nem kell vizsgáznom)év végi vizsga. Nagyon tömören áttekintve ilyennek ígérkezik az elkövetkező félévem.

Sokan azt hiszik ez a kereskedő technikum valami gagyiság és egy egyetem vagy egy fősüli sokkal nehezebb. Az utóbbi 2 felsorolt intézménynek még nem voltam tagja de bizton állíthatom,hogy aki teljesíteni akar vizsgán annak fel kell kötnie a nadrágját. Nem számoltam össze pontosan mennyi de kb. 150 tételünk van.Ebből 50 angolul.

Nem mondható a napjaim alaptevékenysége izgalmasnak,suliba lehúzok 7 órát,hazaérek és tanulok,tételezek.

Elég sürgető kérdés lett a továbbtanulás,mint téma. Nem igazán úgy tervezem az életemet,hogy bolti eladóként fogok senyvedni. Vége a sulinak akkor lerakom a külkereskedelmi ügyintézőt amíg nem kezdődik meg az új tanév a felsőoktatásban addig pedig dolgozok. Lemondtam elég szépen a Kodolányiról az utóbbi időben de nem adom fel,egyre élesebben körvonalazódik mit szeretnék csinálni és ehhez bizony szükség van a nagy álommá vált sulimra. Média-marketing szakon kívül még pszichológia ami jobban érdekel. Apropó az emberi elme,ehhez kapcsolódóan itt egy videó aminek az alkotóival elbeszélgetnék az biztos :D
Személy szerint kisebb sokkot szenvedtem el a videótól. Ötletes de nem biztos,hogy minden rendben van a kitalálójával XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES