Oldalak

2011. november 26., szombat

Farmerama

Jelenleg épp a Farmerama világa ragadt magával. Egész jól haladok,most vagyok 52-es szinten de hamarosan 53 leszek:) Mint a játék elnevezése is utal rá ez egy kedves kis termelős,állat tenyésztős,piacon termény eladós játék. Ha csak ennyiről szólna az egész akkor elég unalmas lenne. Azt szeretem benne,hogy az alkotók 2-3 naponta vagy legalább hetente valami különleges akcióval,új funkcióval feldobják a játékot.

Néhány kép a játékból(katt rá és nagyban látod):)
Épp vándor cirkusz tanyázik újdonságként farmon

Tyúkok,nyulak és titokzatos ólak:) 
Simán vetegetek éppen,az a kedves kis tábla alul azt jelenti,hogy most dupla tapasztalat pontot kapok 24 óráig

Kíváncsi vagyok,hogy a titokzatos ólakból mi fog fejlődni. Olyan,mint a Kinder tojás,nem lehet tudni mi lapul benne. A vándor cirkusznál a kedvencem a vakond csapkodása:D Ilyen kis üregekből elő bújnak a vakondok és minél gyorsabban minél többet kell megütni. Ez alapján kapsz zsetonokat amiket ajándékokra lehet beváltani. Most tojás fára és denevér barlang az áhított célom:) 

Akit érdekel a játék az a  farmerama.bigpoint.hu oldalon tud regizni. Valami nem tiszta akkor szóljatok,segítek elmagyarázni. Aki szeretne a szomszédom lenni az vegyen fel szomszédnak, AngelEmoStar-ként vagyok fent vagy adja meg a nevét és felveszem én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES