Oldalak

2011. november 25., péntek

Mr. Ismeretlen

Tudtam én,hogy ma kell megint elkezdeni blogot írni:)

Most jöttem meg a Coopból ahol ismét 3 hétig leszek látható. Köszönet érte Istennek...:D Bementünk a Krisztivel megkérdezni,hogy mikorra menjünk. Ahogy belépek a boltba kit látok?:O Azt a bizonyos fickót akit nem nevezek nevén,mert nem tudom mi a neve. Kicsit lányos zavaromba lettem,kikerültük,elmentünk megkeresni a főnököt. Most komolyan....mennyi annak az esélye,hogy találkozok olyan emberrel aki 2 naponta van az üzletben és akkor is 15-20 percet?!? És pont most van ott amikor belépek.....hm....érdekes:)

Miután elintéztük a dolgunkat hajtott a vérem és vissza akartam menni megnézni a srácot. A tervemben ott volt a bökkenő,hogy ő meg szembe indult velem...meguntam a játékot és a kasszák felé vettük az utat a Krisztivel. Amire oda értünk a fószer a kasszák melletti italos részt töltötte. Érdekes.....micsoda véletlenek vannak:D

Majd az elkövetkező egy hónapban oknyomozó leszek és kiderítem amit akarok,legalább a nevét:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES