Oldalak

2011. november 26., szombat

Titokzatos ólak eredménye

Nagy várakozással tekintettem az idő elé amíg kiderült mit is rejtenek a titokzatos ólak. Végre kiderült:
-Pillangókert
-Mormotavacok
-Retró tyúkol +
-Szentjánosbogár röptető
-Jávorszarvas kifutó
-Birkanyíró állomás
-Angórasimogató
-Retró kaptár +
-Tehénistáló 1 szint sárga ebből 2-t kaptam

Úgy érzem megéri megpróbálni másnak is vennie,mert eléggé fullos dolgokat dobott a rendszer nekem is,ráadásul ólakként 800 TP-vel gazdagodunk. Szintet is léptem,most vagyok 53 és már áfonyát is tudok vetni,remek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES