Oldalak

2009. szeptember 14., hétfő

Úgy bánom

Olyan szarul érzem magam.Megígértem,hogy írok a hétvégén és nem tartottam.Olyan...nem is találok rá szavakat.....Az olvasókkal azaz veletek játszottam,veletek akik megtiszteltek a figyelmetekkel.

Tényleg nem lustaságból nem írtam az elmúlt időben csak zajlottak a dolgok,amire pedig elhatároztam megosztom veletek a gondolataimat addigra mindig elment a kedvem az egésztől:S

Na de most minden bűnöm jóvá teszem és gőzerővel írok:)

Remélem mindenki ismeri Pon & Zi-t:) Én imádom a 2 kis figurát.Azért ezt a képet választottam,mert igaz a szöveg ami rajta áll.Üres lenne az életem Zsolti illetve a blogolás,a barátaim nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES