Oldalak

2009. szeptember 15., kedd

Hoolie "áldását adta"

Írtam Hoolie-nak egy üzit arról,hogyha nem bánja akkor én is reklámozom a bulit például itt a blogomba.

Annyit mondhatok,hogy ismerek pár embert aki nagyra van magával úgy,hogy nem is csinált semmit.Az ilyeneknek a legnagyobb a pofája.

De Hoolie letett valamit az asztalra és tök kedves és nem nézi le az embereket.

Válaszolt a levelemre és megköszönte,hogy én is segítek neki a toborzásban:)

Mint már írtam az emberek meghívása folyamatban van.Hétvégén megcsinálom azoknak a névsorát ide a blogba egy oldalmenűben akik ott lesznek.Így talán mások is kedvet kapnak arra,hogy eljöjjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES