Oldalak

2009. szeptember 18., péntek

"Imádom" a matekot:P

Hát igen...a matek.Még mindig utálom,mint a szart de nem azért írok bejegyzést,hogy "istenítsem" ezt a nemes tantárgyat.

A csoportból egy embernek be kellett szereznie a matek tanárnő vágyait...1 csomag fénymásoló papír,3 matek füzet,3 gumis mappa.Én lakok a legközelebb ezért enyém lett a nemes feladat.

Megvettem,kiszámoltam,hogy egy főnek mennyi pénzt kell majd belefizetni de még mindig nem ez a lényeg hanem egy személy rejti ismételten a lényeget.

Msn-en megkértem a Cintyt,hogy amíg nem vagyok fönn ráírna e pár emberre,hogy hozzák a pénzt.

Olyan aranyos volt! Ki is írta,szólt mindenkinek és csodák csodájára mindenki hozta a pénzt.


Cinty remek szervező és rendes ember:)

1 megjegyzés:

  1. Szijja Adél!

    Ez nagyon alap dolog wolt ám!Ha megkérnek wmire,és módomban áll teljesíteni is,akk igyekszem. Mindenesetre csodálkoztam,hogy mindenki elsőre beadta:) Jawulnak a dolgok látod? 12.re csask-csak összerázódunk:Đ

    Cinty

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES