Oldalak

2009. szeptember 15., kedd

Cinty

Nem igazán szoktam személyekről bejegyzést írni de most ennek is itt az ideje.

Mint lehetett tudni Cinty(egyik kedves osztálytársam) már múltkor "jelezte",hogy szeretne tőlem autógrammot.

Ez a remek gyakorlati nap pont megfelelő volt arra,hogy megtörténjen az attrakció.Cinty nagyon felkészült volt még alkoholos filc is volt nála:)

Az egész szitu nagyon nagy poén volt.Dedikáltam a hasát:"A legnagyobb rajongómnak:AngelEmoStar".Szegény az én macska kaparásommal:S

Na mind1.Nagyon jót nevetett rajta mindenki,szóval feldobta az uncsi napot.

Megtisztelőnek tartom,hogy bárki az aláírásomat kéri.Tudom ez csak egy poén volt de akkor is:)

2 megjegyzés:

  1. Szijja Adél!
    Jajj de kedwes wagy:P Köszönöm szépen,hogy kiérdemeltem egy bejegyzést:Đ igazán örültem az aláírásnak:P Most már legalább elmondhatod h adtál autogrammot:D Gondolkodtam rajta h ne fürödjek meg aznap,de miwel nőből wok és adok magamra,így le kellett mosnom,majd egy olyan aláírást is szeretnék a közeljöwőben,amit jól eltudok rakni,és mutogathatom a dédiunokáimnak h nézzétek kapott a dédi ANGELEMOSTARtól egy autogrammot:P
    Cinty

    VálaszTörlés
  2. Szia Cinty!
    Nagyon örültem a megjegyzésednek:)

    AngelEmoStar

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES