Oldalak

2009. szeptember 18., péntek

Senki de valakinek valaki.

Most egy lelkizős bejegyzésem fog következni.Néha szoktam ilyent írni.Lehet mindenkinek elvont lesz de él bennem a remény,hogy megértik majd páran.

Mindenki vágyik az életben valamire.Ki erre ki arra.Van aki színész akar lenni,van aki egy gazdag pasit akar kifogni,van aki bulizni akar....Mindenkinek vannak vágyai és álmai.

Az életben azt a legoroszabb megtapasztalni amikor nem tudod ki vagy.Vannak sejtéseid de bizonyos korlátok miatt(amik kiderülnek esetleg csak megalapozatlan félelmek) nem mer kibontakozni,nem mer olyan lenni,mint amilyen.

Velem is valami hasonló van.Ha mások kérdezik meg,hogy milyen vagyok akkor nekik konkrét,kialakult véleményük van.De én nem tudom ki vagyok.

Vannak álmaim és vágyaim de eddig nem túl sok dolog alakult úgy ahogy szeretném.Ennek főként én vagyok az oka,mert túl sokat töröm a fejem egy-egy dolog esetleges következményén.Mindig irigyeltem,hogy mások spontán belerohannak valamibe,ha kell lilára festik a hajukat vagy egyéb szokatlan dolgot művelnek.Nálam viszont valahogy ez nem így működik.

Mindig bennem van."Mi lesz ha..." A kis életemben megkellett tapasztalnom,hogy ezzel nem megyek semmire.

Tudom nem vagyok tucat,nem vagyok szokványos de ez még mindig nem én vagyok.Én más vagyok épp ezért szép lassan azzá válok akivé szeretnék:)

By:AngelEmoStar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES