Oldalak

2012. március 31., szombat

Mozizás = A titánok haragja

Az előzetes alapján mindenki el tudja szerintem dönteni,hogy maga a film témája érdekli e. Alapból imádom az ilyesmi témájú filmeket. Mondjuk nem árt ha az ember látta az előző részét vagy legalább rendelkezik valamennyi mitológiai tudással,mert anélkül kicsit nehéz beazonosítani,hogy ki kicsoda és,hogy miért is rühellik egyes alakok a másikat. Nagyon komoly filmes megoldások vannak benne. Végre valami olyan film amibe normálisan néznek ki pl. a küklopszok:) A 3D élménye pedig végleg meggyőzi arról az embert,hogy látnia kell:) Édes Istenke,repülnek a sziklák az ember felé vagy a fröcsögő láva,fantasztikus:)

Köszönöm innen is,hogy invitáltak moziba,mert egyedül nem hiszem,hogy elmentem volna,élmény volt:)

Azt hiszem kezdek rákapni a mozira. Láttam a Csatahajó előzetesét,teljesen szerelembe estem,látnom kell:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES