Oldalak

2012. március 21., szerda

Valami ilyesmi

Aktív blogelmaradások ellenére de itt vagyok. Egy csodás 6,5 oldalas dolgozatot produkáltam már reggel 9 magasságában. Jelentem mondhatni jól vagyok. Nem írok semmiféle kesergős bejegyzést,annak nem sok értelmét látom,maximum ideglevezetésnek jó de ma már azt is máshogy oldom meg. Sok órám marad el mostanság,lenne időm írni csak nem tudom mit írjak. Történnek dolgok de nem feltétlen szeretnék mindent kiteregetni. Kezd benőni a fejem,keresem a saját utam, a boldogulást. Kicsit félve merészkedek ki a valós életbe de egyszer ennek a pillanatnak is el kell jönnie. Hiányzik egy támogató kéz mellőlem,remélem nem sokáig:)
Kis kedvjavító,hogy nektek is jó kedvetek legyen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES