Oldalak

2012. március 23., péntek

Barbár lyukasztás

Eddig a dohányzás volt nagy probléma a suliba. Mint a boszorkányüldözés úgy keresték a bagósokat de azt hiszem új inkvizíciós célt kellene kitűznie az iskolának:nem másokat,mint a piercing szúrókat. Ez a fajta önkifejezés tök jó dolog. Ha akarod kiveszed és nyom nélkül eltűnik(többsége). Vannak akik kicsit túlzásba viszik. Persze van akinek van 8-9 de nem túlzás,mert nem mind mondjuk a szájában van:)
Mielőtt elindultam hazafelé a suliból elkísértem a Zsófit a wc-be. A lányok nem véletlen járnak párban:) Pusztán azért,mert akkora lyuk van az ajtókon,hogyha nem akarom,hogy a fél suli a micsodám nézegesse akkor szükséges valaki aki odaáll az ajtó elé.
Beléptünk a helységbe erre 3 csajt találunk ott. Az egyiknek épp a szájába akarnának szúrni piercinget,a harmadik tag csak asszisztál,egy véres zsepit markolgat. Kicsit megdöbbenve fogadtuk a helyzetet de látott már ilyent az ember nem kapunk sokkot. Az egész alap szituáció olyan hihetetlen volt,hogy valaki az iskola wc-jében szúratja a száját. Teljesen véletlenül persze a csaj full márkás cuccokban,szétszolizva várta a "terméket" a szájába. Arra van pénze de,hogy normális helyen,higiénikusan csináltassa arra nincs. Fontosabb biztos még egy 60 perces szolibérletet venni,nincs így is elég égett színe:D

Elfogadtam a tényt,hogy vannak ennyire ostobák de ezután jött a még nagyobb megdöbbenés. Nem tudták átszúrni a száját ezért ugye a piercing sem akart átmenni a nem létező lyukon. A csaj nyomta bele a lyukon keresztül a piercinget a másik meg kitalálta,hogy az ellenkező oldalról elkezdi szúrni a lyukat és akkor biztos át fog menni. A csodás akció közepette elgurult a piercing bogyója (végig szánkázta a rettentő higiénikus wc talajt),felkapták és,hogy nehogy elguruljon a szúrós csajszi bekapta nehogy megint kergetni kelljen. Mondhatom dupla higiénia:nem elég a slozi talaj még egy szájban is megfordul pluszban a piercing mire új gazdájához kerülhetne.

Annyira el voltak foglalva a "munkával",hogy 5 percig egy helyben kellett állnunk mire méltóztattak kiengedni. Ne zavarja őket csöppet sem,hogy minimum 3 évvel idősebb vagyok....nyugodtan had vacakoljanak :/ A csapnál meg a föld csupa vér folt volt. Nem vagyok kényes de ez undorító. Az a baj,hogy mostanában sorozatosan a kicsik a suliban szúratnak.

Ezzel az egésszel az a bajom,hogy nem véletlen épült erre egy szakma és nem véletlen vannak szalonok. Attól,hogy olyan vagyok,mint egy vasfazék és 30 piercing díszeleg csak a fejemben még nem tudok szúrni! Rossz ponton szúrod meg a másikat le is bénulhat! A nem megfelelő higiéniával meg akármilyen fertőzést össze lehet szedni . Nem kerül vagyonokba ha az ember elmegy egy szalonba. Az én köldök piercingem pl. a Kusinkánál (római udvar) készült és az ékszerrel együtt volt olyan 4-5 ezer körül. Citrom utcába is jól szúrnak és az ár is teljesen baráti. Alíznak piercinggel együtt volt 5500 az ajak.

2 megjegyzés:

  1. Szia:)tudom hogy a Keros lányokra gondolsz..én is oda jártam. Tegnap épp SZITen voltunk és kiket látok??Őket, és a többi 13 ves lányt!Vedeltek pipázgattak,mindenki smárolt mindenkivel.. És ennek tetejében mit veszünk észre? Hogy a fűben állva készül a pc :DD Ezen igazán kiakadtam, és felháborodtam. Gondoltam meg írom neked is. Had szörnyülködjél te is :DD Épp ésszel fel nem tudom fogni hogy mit engednek meg maguknak ezek a kis idióták. Nagyon tetszik a blog!További sok sikert hozzá! vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Igen,Kerósok. Lehet,hogy a többi suliban is ilyeneket csinálnak de ugye csak az itteniekkel van tapasztalatom. Jó hely a suli alapból,legalábbis én így gondolom.

      Már meg sem lepődök lassan azon sem amit te írsz,megszoktam,hogy miket csinálnak:D

      Köszönöm a dicséretet jól esik:)

      Üdv,Adél:)

      Törlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES