Oldalak

2012. március 11., vasárnap

Séta a cukrokért,találkozás a világító óvszerrel:D

Pár napja voltam az uránvárosi Tescoban. Biztos velem van a baj de az én szememet nem szúrta ki,hogy ott merre is van a mérős cukor bódé vagy persze az is lehet,hogy ott nincs,nem tudom.....

Nem hagyott nyugodni a cukros gondolat ezért tegnap elindultunk gyalog a kertvárosi Tescoba miután kaptam egy tippet,hogy ott biztosan van. Köszönet a tippért innen is:)

 4-en mentünk(én,Alíz,Laci,Robi). 8-kor bolyongani gyalog a sötétben meg a felüljáró alatt kicsit meredek gondolat volt de "mi bátrak vagyunk" felkiáltással hagytuk magunk mögött a métereket. A Tesco előtt az utolsó 300 méteren már járda sem volt szóval valami szántóföldön,hegyen,bokron keresztül jutottunk el a célba. Kedves fiúk elmentek pisilni(nőket szidják mindig de nekik 15 percbe tellett) mi meg az Alízzal vártuk amire előkerülnek. Miután a banda ismét egyben volt megkezdtük a cukorkák felkutatását. Több sikertelen kör után nagy nehezen megtaláltuk. A cukorkás sor végén van a pénztárak felé. Nagyon sok fajta van,ha minden igaz akkor 230 Ft 10 deka,nem olcsó az tény de nagyon finom. Itthon jól belaktunk vele. Kicsit féltem,hogy nem e valami 1000 éves aszodékot veszek,hiszen ki tudja mióta áll ott de nem,tök rendben van:) Személyes kedvencem a feltekert savanyú poros színes valami.
Szerzemény egy része
Kicsit átverés a dolog. Mivel az ember saját magának méri ki a cukrot nem biztos,hogy tisztában van azzal,hogy mekkora is a súlya a megvásárolni kívánt dolognak. Ki kellene tenni egy ellenőrző mérleget. Én nagyjából érzem a dekákat,köszönet érte a csemegepultnak. Az üzlet szemszögéből persze ez jó,szegény vásárló csak pakol és pakol és a kasszánál lepődik meg,hogy kicsit túlzásba esett a cukorkák pakolása közben.
Óriás gumicukor pók

Láttam világító óvszert is. Eddig nem igazán gondoltam,hogy ilyent a Tescoban is be lehet szerezni de mint a mellékelt ábra mutatja itt is van,800 Ft egy csomag,hátha valakit érdekel ez az információ is.

Van itt egy olyan automata is mint az amerikai filmekben amikbe ha pénzt dobunk be egy kar segítségével ki lehet pecázni valami plüss játékot. Mondanom sem kell,hogy Robink ezzel szórakoztatott minket,hiába mondtam,hogy direkt úgy van beállítva a kar,hogy ne fogjon meg semmit,nem igazán hitt nekem:D

Hazafelé pár részeggel is találkoztunk. Kezdtem örülni,hogy használhatom az önvédelmi technikámat de nem kellett,mert csak hangemberek voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES