Oldalak

2012. április 23., hétfő

Hideglelés

Ha a jelenlegi helyzetemet kellene elemeznem akkor a kártyavár effektus lenne a jó kifejezés. Amit építettem rommá lett,azt sem tudom ki vagyok,mit akarok,mi a francot keresek egyáltalán a Földön,jövőképem jelenleg semmi. Teljesen ki vagyok borulva ez a valós helyzet. Már a vásárlás sem érdekel,sőt nyaralni sem akarok menni pedig nekem egy fillérembe sem kerülne,sőt,ha valaki azt mondaná,hogy most ingyen és bérmentve megcsinálja a cicim azt is leszarnám méghozzá nagyon magasról. Életemben nem voltam ennyire depressziós. A barátok próbálnak segíteni de ezen nem lehet sajnos. Majd elmúlik azt mondják,de valahogy nem vagyok biztos benne,hogy amire múlna még ép eszemnél leszek. Egészségileg is a béka feneke alatt vagyok,kezdem azt érezni,hogy egy pszichiátrián lenne a helyem.

Jelenleg csak ilyen bejegyzéssel szolgálhatok. Azt hiszem egyre gyakrabban lesz mostanában ilyen "felhőtlenül vidám" kis irományom.

4 megjegyzés:

  1. Csak nem :) - En vagyok az.

    VálaszTörlés
  2. Amikor láttam,hogy valaki megjegyzést hagyott akkor már sejtettem,hogy te lehetsz az:)

    VálaszTörlés
  3. Muszáj :P
    Még ha ilyen elfoglalt kis hülye is vagyok hogy nem mindig érek rád :)) Azért próbálkozok :P Most itt ez a hosszú hétvége is.... :))

    VálaszTörlés
  4. Nem csak te vagy elfoglalt,én is mindig 1000 felé szakadok és rohanok de azokra akik fontosak mindig van időm:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES