Oldalak

2011. augusztus 2., kedd

Kevesebb

Épp azt figyeltem,hogy évről évre egyre kevesebbet írok blogot,bejegyzések száma is ezt mutatja meg ugye tapasztalom is,meg ti is. Nem tudom igazából másra fogni tényleg a dolgot,mint,hogy felnövök szép lassan és annyi minden más dolgom van (vagy csak lusta vagyok),hogy nem írok ide.

Származott jó és rossz is a blogból. Jó,hogy megismertem jópár embert,igaz azóta már nem olyan a kapcsolat velük,mint anno,de akkor sem felejtem el hangsúlyozni,hogy tanultam tőlük! Rossznak azt nevezném,hogy egy blog mindig pillanatnyi érzéseket fejez ki,néha öröm,néha düh....és az emberek ezt hajlamosak elfelejteni....ért pár atrocitás de ezeken is túl vagyok. Ha más miatt nem de arra feltétlen jó a blog,hogy az ember levezesse az indulatait,kiírja magából ami bántja. Nekem is lenne mit írnom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES