Oldalak

2011. július 24., vasárnap

Elfarkasodó világ

Valahogy ez a bejegyzés és vélemény elég régóta érlelődik bennem de most napvilágot lát. Nem tudom,hogy azok a csajok akik tényleg szépek vagy szeretik a pasik figyelmét hogyan oldják meg a dolgot de az én idegeimen elég rendesen táncolnak a farkukkal nem bíró férfinak nevezett egyedek.

Elmondhatatlanul unalmas,hogy az embernek akármilyen családi állapot be lehet állítva a közösségi oldalakon akkor is állandó zargatásnak van kitéve. Ha egy nő ismerkedni akar valakivel annak jelét adja,legalábbis én így gondolom. Amikor kapcsolatban voltam akkor azok a hapsik találtak be akik " a kapcsolatok megmentői",újdonságot nyújtanak. Hát nekem aztán ne nyújtsanak újdonságot,azért van az ember kapcsolatban,mert szereti az illetőt,nem kikacsingatni akar. Amióta egyedülálló vagyok jönnek az agyament jelentkezők és levelek. Egy része 18 alatt van,másik része (legkisebb) a korosztályom és jönnek a papák. KÖNYÖRGÖK,NEM VAGYOK BETEG,NEM AKAROK "APÁMMAL" KEFÉLNI! KÖSZIKE!

Tényleg nem tudom,hogy miből gondolja egy hím egyed (igen hím,az ilyen nem férfi),hogy nőket zaklat a farkalási vágyával. Uraim erre ottvannak a kurvák,meg ajánlom figyelmükbe a netes videókat és a jobb illetve bal kezüket:P

Kedvenceim azok akik levélben zargatják az embert vagy chaten. Az összeset összezárnám egy nagy ketrecbe és had perverzkedjenek egymással. Olyan kedvesek tudnak lenni,tolják a hülyeségeiket aztán amikor mondja az ember,hogy nem randizik velük akkor jön,hogy "te is egy beképzelt ribanc vagy". Nem tartom magam annak,ha meg az is lennék szerintem senki sem kérte őket arra,hogy írjanak nekem.

Akármilyen profilképet tesz ki az ember csak betalálják,már nem is foglalkozok vele,jó,hogy nem azért nem lesz kint olyan kép ami nekem tetszik,mert betalálnak. Találják be a szexelvonót:D

Nem tudom,hogy ez a világ milyen úton halad de egyre durvább dolgok történnek....

Akinek nem inge ne vegye magára....amíg el nem felejtem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES