Oldalak

2011. augusztus 9., kedd

Siófuck történések

2011.08.04 csütörtök
Ez lemaradt az előző bejegyzésemből. Imádom a magyar jogrendszert és az intézkedéseket,szerintem kissé el van rontva az egész,bolhából csinálnak elefántot,de az olyan hiányosságok amik üvöltenek azokkal nem foglalkoznak. Erre jó példa ami velünk történt.

Dáviddal elmentünk megvenni a jegyeket a vonatra. Azért esett végül a választás a vonatra,mert a Dávid olcsón tud vele közlekedni ráadásul még egy embernek jó áron tud jegyet szerezni. Mondtam neki,hogy üdülésiből vegyünk jegyet,mert anyukámnak sok van, nem kell legalább kp-t költeni,megveszem belőle a többieknek is a jegyet,majd kifizetik. Valahogy eleve baljós érzésem volt ezzel az egésszel kapcsolatban de szüleim megint arra fogták,hogy én csak vészmadárkodok... Az utcánk végében van egy MÁV jegyiroda,ide indultunk először de ez zárva volt,miért is ne akkor lenne zárva amikor nyár van és a legtöbbet utaznak az emberek,rendkívül logikus. Lesétáltunk az állomásra,kikértük a jegyeket,akartam fizetni az üdülésivel erre a nő,hogy kéri a személyim. Mondtam neki kedvesen,bájosan,hogy anyukám nevén van. Erre közölte a hölgy,hogy nem adhatja oda a jegyeket csak ha személyivel megjelenek anyukámmal. Ez csak szerintem vicces? Egy 4 030 Ft-os tételről beszélünk nem milliókról...Itt nagy hangsúlyt fektetnek abba nehogy csaljon az ember,bár nem hiszem,hogy ez csalásnak minősül. Kozmetikushoz is anyám csekkjén járok,érdekes ott nem probléma. Apró dolgoknál nagy elővigyázatosság,de mi van a nagyobb dolgokkal. Ugye bárki kiadhatja magát ügyvédnek,nem kérnek semmilyen papírt,ebben az volt a legszebb,hogy hivatalokban és a városházán is intézkedett és senki nem kért tőle papírokat.....ugye erre nem kell figyelni. Aki nem érti ez,hogy jött ide annak annyit,mondok,hogy egy régi ismerős(sajnos....). Végül otthagytam a jegyeket,mondtam,hogy majd visszamegyünk érte.

2011.08.05 péntek
A kis csapat összeállt,én,Alíz,Laci,Dávid. Reggel anyukám is elkísért minket ugye,hogy odaadják a buzi jegyeket....megvettük hazaútra is nehogy Siófokon is elkezdjenek kötekedni a dolgokkal:D

Maga az út elég hosszú volt,gyakorlatilag 6 órát utaztunk. Útközben meg érdekes útitársaink voltak. Volt egy büdös család,egy iskolás csoport meg egy darázs ami ráesett az Alízra,majd a Dávid leverte és rám esett:D Köszi Dávid innen is:P

Megérkeztünk,felmértük a terepet és nagyon hamar ráébredtünk,hogy fogalmunk sincs mi merre van. Hiába nyomtattam itthon térképet,rosszul kezdtük el nézni szóval nem sokra mentünk rajta. Végül a férfiak megfejtették(nagy szenvedések árán) és elindultunk a jó útvonalon. Következett a 6 km-es gyalogolás. Végül odakeveredtünk és következett egy újabb fázis az életünkbe.

Az ominózus sátrak felállítása. Sikeres módon persze,hogy rossz helyre lett először összerakva a cucc,szóval költözhettünk odébb. Végül fel lett állítva a hadiszállás,gyorsan átöltöztem,mert sietnem kellett egy találkára.
Kicsit idegbeteg voltam,mert siettem a fiúk,meg egy km-el hátrébb voltak....én lettem a bunkó,hogy minek hagyom ott őket,hát minek,minek,mert PP-vel volt talim.

PP busza késett kicsit,de odaért az a lényeg,bemutattam a többieknek és külön vált a kiscsapat,én PP-vel mentem el,többiek meg beültek egy sörözőbe. PP-mmel mindig olyan vicces. Most is vettünk azaz meghívott fagyizni,gondoltam kérek egy nagy adag csavart vaníliát,hát nem kellett volna. Gyerekek,mint a rossz vanília puding csak hidegen:S Jaj,és akkor még a tölcsérem is széthúlott és tiszta fagyi lettem. Többi dolgot nem részletezem ki,de elképzelni nem lehet miben volt részem,izgi volt,nem kell rosszra gondolni:)
Magához a helyzethez illik,szeretjük a "kínzást"

Végül elköszöntem PP-től és kerestem a többieket,kocsmában leltem rájuk,már jó volt a hangulat,túl jó. Íme néhány kép a mulattságról.





Nem vagyok egy parti gyilkos de a többiek azért kicsit eltúlozták ezt a dolgot. Odaértem mondtam nekik,hogy el kellene menni kajálni is,de "várd meg a kör végét,mindjárt végzünk",ja,végeztek,még 3 órán keresztül jöttek a körök. Azt mondják az emberek részegen mutatják meg az igazi arcukat. Volt pár érdekes mondat,meglepődtem,volt akiben csalódtam de ez van.

Hazafelé mivel én voltam az egyetlen józan ember én irányítottam a népet. Lacival volt a legnagyobb para,őszintén megmondva hatalmasat csalódtam benne!

Maga a sátorban alvás tök jó volt,főleg akkor lett volna jó ha hagytak volna aludni is,igaz Laci!?!

2011.08.06 szombat
Fiúk megmártóztak a Balatonban. Mi kihagytuk elég hideg volt,meg okos fejemmel otthonhagytam a bikinim:D Egyszál tangában meg melltartóban nem akartam pancsizni:D Végül összeszedtük a sátrat és elindultunk a vonatra. Útközbe beugrottunk egy étteremben,fini gyümisalit ettem és ananászlét ittam. Hazafelé szórakoztunk a vonaton és kilógattuk a fejünk az ablakon.

Maga ez a kis kikapcsolódás jó volt,abban maradtunk,hogy megismételjük:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES