Oldalak

2011. augusztus 2., kedd

Palkóm és PerverzPajtim:)

Igazából egy egyedi emberkének tartom magam:) Nem abban az értelemben,hogy nincs nálam jobb,szebb,okosabb,hanem abban az értelemben,hogy személyiségileg és ötletileg egy egyedi figura vagyok. Nem a legkönnyebb elviselni engem,mert hihetetlen hangulatember vagyok,nőlétemre megmondom a véleményem,ha épp csúnyán akarom kifejezni magam akkor azt úgy teszem. Szóval én Adél vagyok:)

Van nem is egy olyan ember az életemben akik sokszor odafigyelnek rám,de igazat megvallva legnagyobb részük haver. Azonban akadnak páran akik tényleg barátok és közülük a számomra legfontosabb 2-t kiemelem. Megérdemlik,mert én nem viselném el magam,ők viszont ezt napi szinten megteszik méghozzá nem is akárhogy hanem derekasan helyt állnak:)

Drága Palkóm:)
Tényleg olyanok vagyunk,mint a rokonok. Már szinte abnormális,hogy mennyire tudjuk a másik hülyeségeit,mennyire tudunk nevetni fél szavakon is. Csodálom,hogy a zavaros érzelmiéletem ellenére is vagy nekem. Nem könnyű nekem tanácsokat adni,de neked mindig sikerül,remélem néha én is tudok okos dolgokat mondani. Elképzelni sem tudom milyen lenne ha napokig nem beszélnék veled nem tudnám mi történt veled:) Az életem része lettél,tényleg nem tudom milyen lenne nélküled. Azok a sztorik amiket mi tudunk...hajaj:D Megérne egy könyvkiadást az biztos.

Egyetlen PerverzPajtim azaz PP-m:)
Hát ő egy külön kategória. Megfogalmazhatatlan milyen emberke ő. Annyira azonos hülyeségeink vannak,hogy még mindig meglepődök rajta. Hiába mi vagyunk a legperverzebbek a világon:) Ha nagyon rossz kedvem van ő az a személy aki mindig mosolyt csal az arcomra,imádom a hülyeségit. Már pár éves az ismeretségünk(neten),csak eddig a személyes dolgok maradtak ki,most már ezek is pótlás alatt állnak és remélem sok közös élményben lesz részünk,nagyon sokban:) Napi kapcsolattartás itt is megvan,annyit irogatunk minden nap,hogy nap végére néha fáj a kezem,jó hajnalokig beszélgetni vele....én ennek örülök:) Minden nyűgöm,bajom tudja és orvosolja is hasznos tanácsokkal vagy ha kell ráébreszt,hogy ne legyek hülye. Olyan szerelemmel tudunk beszélni a kutyáinkról,megérti a blökis hülyeségeim. Egyszerűen imádom(L)

Vannak még akik szintén fontosak de most eme nagyszerű 2 ember került terítékre:) Tessék figyelni és lehet rólatok is lehet majd olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES