Oldalak

2011. május 1., vasárnap

Katy Perry - E.T. avagy talán én is idegen vagyok...




Kriszti ajánlotta figyelmembe ezt a csodát. Először nem tetszett....másodszorra azt véltem felfedezni,hogy Lady Gaga koppintása...most pedig már szeretem.


Néha annyira fura dolgokon gondolkozok….mármint szerintem ilyeneken a korombeliek nem igazán agyalnak. Lehet,hogy simán abnormális vagyok és azért foglalkozok ilyen dolgokkal. Gondolkoztam rajta,hogy pár versemet felteszem ide,de nem vagyok biztos benne,mert eléggé személyes hangvételűek,nem szeretném ha valaki ellopná és visszaélne velük,nagyon rosszul esne.

Mi van akkor ha az egész életünk nem is valóság. Mármint lehet,hogy az egész csak egy álom. Honnan tudja az ember,hogy nem álmodja ezt az egésszet? Hiszen rengeteg olyan álom van ami annyira valóságosnak tűnik. Vannak olyan álmok amik szabályosan folytatódnak éjszakánként és ráadásul onnan ahol véget értek. Mi van ha amit mi életnek hiszünk az az álom,a  valóság pedig amit álmodunk? Tudom,hogy ez egy fura felvetés….de ilyen dolgokon rengeteget szoktam agyalniJ Jó lenne ha valaki más is elmondaná erről a véleményét nekem.

Most már hetek óta heti 1-2 alkalommal álmodok valakivel akit nem is ismerek személyesen ráadásul nem is kedvelem és mindig olyan fura dolgokat…. Lehet ez az egész jelenteni akar valamit.

Számomra az is fura,hogy vannak olyan emberek akiket nem ismersz igazából de mégis minden gondolatát tudod,tudod egy üzletben mit fog megvenni magának,szóval egyszóval mindent tudsz róla. Lehet ilyen esetekben kellene elgondolkozni az előző életeken vagy a sorson,végzeten…nem tudom,de hiszek benne,hogy a furcsaságok jeleznek valamit az ember számára.

Valaki nem tud valami jó könyvet vagy honlapot ahol ilyen témában lehet olvasni cikkeket?

Néha annyira furának érzem magam….mármint senki sem olyan,mint én. Még csak nem is hasonló,sem gondolkodásmódban sem semmiben. Lehet én valami idegen életforma vagyok…..annyira egyedül tudom érezni magam….csak szeretnék valakit az életembe aki megérti amiről beszélek,megért engem,de ilyen nincs:S Aki van az meg kakil a fejemre…max a kutyám ért megJ Egy idegen létforma vagyok,ennyi:D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES