Oldalak

2011. május 24., kedd

Állatkert és terrárium avagy móka az osztállyal

Megértük ezt a napot is. Időben elhelyezve ez múlt hét péntek,csak kissé elvagyok maradva,mint mindig. Nem a legjobb tulajdonság de ez van.
Felkészültem a kalandokra,pont kell oda az a tincs:D
Drága Anyánkkal a megszervezett program az állatok világába kalauzolt minket. Reggel az elsők között értem le a buszhoz,a Laci mellé csapódtam,nem szeretek eleve egyedül álldogálni máskülönben pedig ő jófej:) Idővel mindenki összecsapódott,busztól kicsit féltem....akikkel voltam az állatkertben azok tudják miért,emlékezetes alakítást nyújtottam. Most épségben megúsztam pedig le sem ültem,szóval nagy a büszkeség.
Köszönet a képért kedves osztálytársunknak,Melindának
Az osztály kicsit szétszóródva de elindult felfedezni az állatkertet. Szerintem nagyon le van robbanva....kb. az érdekesebb állatokból ami említhető az nem más,mint egy zebra,3 oroszlán,2 farkas és kifújt. Sok majmocska volt meg akadt bőven rágcsáló és madár is de szerintem az emberek általában az extrémebb állatok miatt járnak ilyen helyre. Lett volna legalább maci vagy tigris,elefánt...de sajnos semmi. Azért élményekből bőven kijutott.

Néhány lesifotóm:
Kenguru














Terráriumban is jártunk. Fotóztam volna itt is többet de mivel az állatok többsége akváriumban van nem nagyon ment a dolog.
Kedvencem az éjszakai ház volt. Kedves kis rágcsáló izé-mizé megakart támadni. A Kriszti a szemtanúm:D

És végül egy állatkerti videó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES