Oldalak

2011. május 20., péntek

Zsoltnak vége

Talán az lenne a legegyszerűbb út ha soha nem is említeném és nem is írnák róla de ami volt azon nem lehet változtatni hiába is szeretném tagadni, a dolgokat meg nem történté tenni akkor sem fog menni.

Ha jól informált vagyok akkor Zsoltot elkapták a zsaruk. Nem tudom,hogy jelenleg pontosan mivel is vádolják vagy mennyi időre sittelik le vagy mi is a pontos szitu de abban biztos vagyok,hogy megérdemli és jópár ember fog ezek után nyugodtabban aludni. A családját sajnálom,mert tisztába vagyok vele,hogy próbálták jóútra terelni,mint ahogy én is....Nem vagyok igazságosztó nem én mondom meg,hogy mit is érdemel azokért amit tett de az biztos,hogy a rossz is elnyeri a "jutalmát" nem csak a jó.

Egyes emberekben felmerülhet,hogy miért kell más nyomorát megosztani itt. A válaszom röviden az lenne,hogy ő a nyilvánosság előtt élte teljes mértékben az életét,másokról is olyan dolgokat osztott meg amikre nem kérték épp ezért róla is nyugodtan meg lehet osztani mindent!

A lelkivilágom nem nyugodtabb attól,hogy lecsukják,érzem a csontjaimba,hogy lehet,hogy 15 év múlva szabadul de egy viharos éjszakán lehet épp a gyerekeim fognak beszaladni a lakásba,hogy "Anya egy bácsi keres",azon a napon tudni fogom ki is jött el és ki akar beszélni velem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Adél!
    Jó rég nem írtam neked,nagyon örülök,hogy végre kezded jobban érezni magadat.Molnár Zsolttal meg
    jobb ha nem foglalkozol,felejtsd el! Annyi minden zavaros dolog van körülötte,hogy azt el sem hinnéd.... és ha elvitték,akkor jól tették.....
    Én nem tini vagyok,én egy olyan kislány édesanyja vagyok,aki meghalt 2009-ben,és a szálak Zsolthoz vezettek.Ezért írtam neked anno,hogy várok,mert mindennek eljön az ideje.
    De te lépj tovább!Helyes,kedves kislány vagy,próbáld meg élvezni,és látni a jó dolgokat!
    Drukkolok hogy sikerüljön,szia Éva/Synpy

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Köszönöm a kedves sorokat. A kislányodat pedig nagyon sajnálom,részvétem! Jobb is,hogy sitten van,így több lányt nem tud átverni.

    Üdvözlettel,Adél:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES