Oldalak

2011. április 27., szerda

Húsvéti vegyesvágott:P

Még talán egyik bejegyzésemnek sem adtam ennyire hülye címet de ez van:) Szerintem találó,mert ez a húsvéti időszak a szünettel együtt eléggé furára sikerült,volt ami jó volt és volt olyan is amit nem így terveztem,meglepetésekből is kijutott egy adag.

Alapjáraton arra gondoltam,hogy lemegyek Szebénybe az ünnepekre,de elvetettem ezt a gondolatot,mert a kutyáimmal egyedül én bírok el (meg a Laci de most őt hetente 1-szer látom kb.,mert melózik),nem akartam itthagyni őket anyámék nyakára,Szebénybe meg nem tudtam volna levinni őket,mert kizárt,hogy a Csaba betegye őket a kocsijába:D , mondjuk lehet én sem tenném meg ha lenne autóm.

Szaván már hiányoltak és ez érthető,mert tényleg igazán ritkán megyek le. Mennék gyakrabban is de nincs pénzem még jegyre sem,minden tanár erre az utolsó 2 hónapra tett be csomó dolgozatot,meg a már említett kutyákat nem hagyhatom magukra napokra itthon,mert egyedül én bátorkodom sétáltatni őket:) Munyát nem nehéz kivinni,ő egy kezes bari,de a Tügyit nehéz....ő idegbeteg:D Megkergeti a köveket,megtámadja a járókelőket,beugrik az autók alá....még csak fél éves de már most nem kis darab és húzóereje van bőven. Most,hogy így írok róluk teszek is fel pár képet. Mindenki azt mondja,hogy a Lucienne a szebb....nekem a Jared jobban tetszik(L)
Jared,Alíz,Lucenne
Lucienne
Szombaton mentünk volna le Szavára de sikerült jól felcse..ni az agyam szóval a Laci egyedül ment le. Apropó Laci....ő most gyakorlatilag heti melózik Szaván,szóval ritkán látom.....kb. mint azt a bizonyos fehér hollót..és ez így szar. Alízzal szoktam aludni,de vele nem olyan. Egész éjjel pofázik meg netezik szóval nem alszok tőle túl sokat. Az egészbe egyedül az a jó,hogy a Jared most velem alszik:) Jaj,imádom ezt a dögöt vagy ahogy az öcsi mondja falatot:D

Vasárnap reggel nekiindúltam Szava rejtelmeinek. Életembe először mentem le Szavára egyedül,eléggé paráltam. Azt sem tudtam mi van a buszra írva amivel mennem kell csak azt tudtam mikor megy meg honnan,de most már büszkén jelentem ki 20 évesen megtanultam kezelni a távolsági busztáblákat. Kész agyrém vagyok:D Majdnem eggyel tovább mentem de ez egy másik történet. Laci várt a buszmegállóban szóval odataláltam. Végigjártunk mindent,az egész falut az összes rokont,tök jó volt. Laciéknál annyit ettem,mint egy ló.....felfogjátok? Disznóhúst ettem:D És nem szeretem....de ez fini volt(Y) Kérem a megérdemelt tapsomat. Kutyáztam rengeteget,jaj,kell még egy kutya:P

Hétfőn hazajöttünk és nem épp kedves hírek fogadtak. Nagyim orrabukott és eltörte az orrát,kórházban van. Az egészben az az egy jó dolog van,hogy itt van Pécsen és megtudom látogatni. Ő a kedvenc rokonom,komolyan mondom(L)(L)(L)Mami(L)(L)(L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES