Oldalak

2011. május 10., kedd

Téboly

Itt ülök a gép előtt és írom a gondolataimat a Word-be(netem megint nincs…),a zene maximumon,teljesen kikapcsol,szinte abnormális élményt nyújt az egész,talán mint amilyent egy drogosnak a napi adagja.

Nem konkrét írni valóval ültem ide,írom ami jön.

Ki kell törnöm ebből az egészből…olyan,mintha börtönben lennék vagy mintha olyan nyelvet beszélnék amit senki sem ért. Az egészből a kikeveredést valahogy nem a Konzumban való munka fogja meghozni vagy pedig az,hogy sétáltatom a kutyáim. Használnom kell a fejemet….nem vagyok hülye kitalálok valamit és megoldom ezt is. Talán tényleg valami hülye kórusban lenne a helyem…vagy talán valami idióta lány bandában kellene tobzódnom? Nem hiszem…ennél többre vagyok hivatott. Megígértem a maminak,hogy a következő tehetségkutatóban részt veszek de valahogy nem hiszem az ilyen dolgok nekem lennének valók. Abban vagyok egyedül biztos,hogy a versírás,a zene és az éneklés tesz a legboldogabbá a világon. Talán majd felrakok ide is valamit. Youtube-ra meg ilyen helyekre nem tennék fel semmit….parás ember vagyok,de aki nem mer az nem is nyerhet. Mennyivel egyszerűbb lenne ha meglennének az ismerőseim és a kapcsolataim ehhez az egészhez. Én Comet gömböt akarok magamnak,nem pedig az ismeretlenségbe veszni. Talán majd egy napon ennek érdekében is tehetek valamit,de most rövidre zárom az álmokat.

Voltam tüdőszűrésen. Valahogy nem akartam elmenni azért is halasztottam el az utolsó percre. Nem akarom ezt az egész eladósdit,de ha belekezdtem akkor be is fejezem. Úgyis mindig mindenkitől azt kapom meg,hogy nincs kitartásom és semmit sem fejezek be csak mindenbe bele kezdek. Szerintem ez nem így van és erre bizonyíték az is,hogy 3 éve írom a magam kis gondolatait.

Gondolkozok azon is,hogy valami regényt kezdek el írni de valahogy a zene felé még mindig erősebb a késztetésem.

Talán szerelmi téren csak én vagyok ennyire szerencsétlen de nem tudom,hogy mi az a borzalmas bűn amit elkövettem és miért kell vezekelnem érte. Nem a legjobb dolog,hogy 7 napból egyszer láthatom azt akit szeretek. Apropó szeretni….nem tudom,de nem kellene másokkal még csak gondolatban sem foglakoznom ha igazán boldog lennék. Mármint nem tudom,hogy más nőknél ez,hogy van,de nekem mindig az kell akit nem kaphatok meg…..talán egyszer ez is fog változni. Végül is ha abból indulok ki,hogy 3 éve nem is sejtettem,hogy most ez lesz….akkor bármi megtörténhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES