Oldalak

2010. szeptember 5., vasárnap

1 éve 3 hónapja de ezt most kurvára nem így terveztem :'(

Nem így akartam ezt a mai napot....de nem jött össze amit szerettem volna de már mind1 is....

Zsolti elment kettőkor és még mindig nincs itthon. Olyan helyre ment cigit meg tejet vinni ahol eleve lógnak neki 40 000-el. Logikus is,ha tartoznak nekem akkor még én segítek másokon....Mind1,már ez sem érdekel csak nem tudom ezen mi tart 4 óráig....hisz még mindig nincs itthon,mert "beszélgetnek és belemerültek a múltba". Szarok a merülsére,merüljenek de ne pont ma.....szerintem Zsolti azt sem tudja mi van ma....szarul érzem magam,nagyon szarul...nincs kedvem semmihez főleg,hogy amióta nincs itthon én csak tanulok de semmi haszna....

Nem mondanám romantikusnak a mai napot. Sőt semmilyennek már 4kor azt mondta hazajön de azóta is semmi....nincs arra szó,hogy mennyire fáj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES