Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

Az első nap nem volt zökkenő mentes:(

Valahogy nem vártam igazán a mai napot:S De szerintem ezzel sokan vannak így rajtam kívül:)

Most már nem egyedül kell elbattyognom a suliig(hiszen van,hogy Zsolti nem ér rá elkísérni engem) hiszen az Alízzal megyek most már. Suliba beérve megmutattam neki a termét és kiderült,hogy közel van az enyémhez így rajta tudom tartani a szemem ha kell:P

Amíg el nem felejtem már személyesen megtettem de blogon keresztül is megteszem boldog szülinapot a hugocskámnak:) Nagylány vagy,most lettél 15 éves:)

Olyan szerencsések vagyunk,hogy idén sem kaptunk normális termet. Olyanban vagyunk amiből minden szünetben ki kell jönni,bezárják szóval a folyosón töltjük a szünetet. Most is reggel nem volt nyitva a terem így az ajtó nyitásánál megindult a csorda és mint mindenki tudja nem fogok tülekedni egy hülye helyért.....Hoppon is maradtam nem maradt egy hely sem XD Fogtam magam és egy széket a Zsófiék mellé húztam azon üldögéltem majdnem az egész nap folyamán.

Ofővel is volt óránk. Hozatott föl padokat és beültetett 3 ismeretlen ember közé :S Nem örültem neki túlzottan hiszen a barátaim fényévekkel odébb vannak és ráadásul egy pasi mellé kerültem:S Hát nem erről álmodtam,de ez van ezt kell szeretni.

                                        

Van néhány elég fura nevű tantárgyam azt sem tudom mit takarnak.
Pl.:
-jog
-áruforgalmi ismeretek
-árúforgalom tervezése
-vállalkozási ismeretek
-angol-ruha
-általános árú ismeret

Nem bántam,hogy elszállt az idő amíg a suliban kellett dekkolnom. Hazafelé az Evivel jöttem egy darabig. Nagyon bírom a csajt:)

Itthon Pufi meglepett nem is kicsit(L)

Megkaptam a mini szökőkutat amit néztem tegnap és annyira tetszett. Mindig akartam egy ilyent de annyira szép,na jó meg pisiltető ahogy csobog de akkor is:) Olyan szuper. Kis vízeséses és még szépen világít is ahogy csobog a víz. Mellékelek néhány képet(L)



A kutacskáról pedig a másik ajándékommal készítettem a képet ami egy teló:)

                                                      
Nagyon örültem a sok ajándékomnak:) Meg sem érdemlek ennyi mindent.:)

A nap további részében már nem voltam ennyire vidám,mert már most a tanuláson kell gondolkoznom meg azon,hogy milyen tantárgyra milyen füzet kell.....nem tudom egyszerűen már most idegesít a suli:S



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES