Oldalak

2010. június 25., péntek

Viva Comet 2010

Mint már beharangoztam egyik bejegyzésemben részt vettem az idei Viva Cometen. Ha az ott ért élményekről kellene nyilatkoznom úgy jellemezném,hogy "vegyes érzelmek".

A rangos átadóra én,Zsolti,Alíz és a barátnője Bea mentünk. Rohadt meleg volt ami sajnos nem egy ember rosszullétéhez vezetett.

Már 18 óra körül ott voltunk,kapunyitást 19:00-ra ígértek. Amire mi odaértünk már 2000 ember simán ott volt és várta a kapuk nyitását. A szervezők olyan okosak voltak,hogy az ígért beengedéshez képest 20 perc késéssel kezdtek,majd a baromságukat sikerült még jobban tetézniük. Az embereket egyesével kezdték beengedni,de miután akkora tolakodás és sikitózás kerekedett(nem egy emberre szó szerint rátaposott a tömeg) kinyitották az összes kaput és elkezdtek minket beengedni,elég volt csak a belépőnket felmutatni.

Bent sikerült kb. elöl az 5.sor környékére elküzdeni magunkat. Mondanom sem kell volt sok kis tajparaszt akik próbáltak tolakodni de maradjunk annyiba,hogy nem engedtem.

Egészen 21:00-áig húzták a nép fejét. Egy DJ tolta a zenét és spanolta a közönséget de valahogy mi nem ezért fizettünk...

Nagy nehezen megkezdték a műsort. Rohadt meleg volt, valamiféle szellőztetősről luxus lett volna gondoskodni ráadásul azt nem értem mi a francnak volta a színpadon rohadt nagy kivetítő ha nem volt annyi eszük,hogy a műsort adják rajta hiszen sokan szart sem láttak és azért kicsit vicces,hogy 4000 Ft-ért nem láttak semmit.

Alapjában véve kb. azt kaptam amire számítottam.

AFC rohadt nagy volt:D Nem véletlen a kedvenceim és mindenkinek a figyelmébe ajánlanám,hogy ők ÉLŐBEN JÁTSZOTTAK NEM ÚGY MINT SOKAN!


Még Ákos és a BNF volt akik élőben tolták a többiek olyan szépen nyomták a Play Back-et,hogy csak na. Mondjuk nem vágom le,hogy a sok hülye ezt,hogy nem veszi észre. Raminál is örültek amikor SP-vel lépett fel. Mindenki,hogy jaj de jó a hangjuk XD Ja persze,mert egy felvett szart raktak be ők meg full halkan alá énekeltek. Mondjuk valamilyen szinten ezt meg lehet érteni hiszen nem olyan zenét játszanak,mint pl. AFC és ezt a fajta zenét ilyen időkeret mellett nem lehetett volna megoldani a színpadon. Én nem azt mondom,hogy ők nem tudnak énekelni csak azt mondom,hogy itt nem énekeltek rendesen,biztos egy ráérős saját koncerten ők is élőben tolják. Bár azt el kell ismerni,hogy SP nagyon tudja spanolni a közönséget.


Cascada miatt mindenképp érdemes volt elmenni. Nagyon jó volt. Csak,hogy mindenki lássa nem vagyok elfogult leírom azt is,hogy alatta is ment a Play Back de mellette szóljon,hogy ő viszonylag egész hangos hangosítással énekelt. Ez nála is érthető hiszen nem lett volna idő egy DJ pultot beállítani mögé illetve a többi előadó mögé egy röpke 5 perces adás szünet alatt...

Ami szerintem még gáz volt az az volt,hogy ennyi időt nem lehetett egy helyben végig állni ezért sokan kiálltak a sorból,én is elmentem egy 30 perces blokk elejéig leülni,mert már minden bajom volt a tömegben.

Hugomnak egy tali volt lebeszélve Ripka Kálmánnal (Jóban rosszban Gergő) láttuk is de nem ment oda hugom,mert nem akarta zavarni hiszen a bnőjével volt ott Kálmán és biztos nem vette volna jó néven ha hugom oda megy a pasijához dumcsizni bár gondolom valamilyen szinten tud arról,hogy Kálmán tök rendes és dumál a rajongóival msn-en. Én is beszéltem már vele és tényleg hiper rendes fiú:) De azért az autogram meg lett:P

Az egész jó volt. Valamikor 1-kor lett vége. Másnap alig bírtunk felkelni Zsoltival bár az Alíz és a Bea egész éjjel nem is aludt olyan jól bírták XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES