Oldalak

2010. június 25., péntek

1 év:)

Bizony,bizony már 1 éve vagyok Zsoltival,a becses időpont 06.05:)

Most írhatnák valami kurva nyálas bejegyzést,hogy jaj minket egymásnak teremtettek meg,hogy mi sosem veszekedünk,mindenben egyetértünk. De lássuk be ez baromság lenne és hazugság. Nincs olyan,hogy 2 ember tökéletesen egyetért. Az lehetetlen. Egy ilyen kapcsolat arról szólna,hogy az egyik fél mindig a másikhoz igazítja a véleményét csak,hogy elkerülje az esetleges súrlódást...De ez szerintem tök fölösleges idő rablás lenne és baromság.

Oké veszekedtünk és veszekszünk is,de azt hiszem ez így van jól. A viták hatásaként fogtam fel sok dolgot,hogy nincs igazam,nem minden úgy van ahogy én akarom,tanultam belőlük.

1 év után azt merem mondani,hogy kellett ennyi idő,hogy megismerjem Zsoltit,a családját,szokásait... Annyit tudok,hogy még jobban szeretem. Része lett az életemnek,el sem tudom képzelni mit tennék ha ő nem lenne nekem.

Persze jön az érem másik része is. "Ez egy nagy rózsaszín felhő,nem látsz tisztán". Ez egy rohadt nagy baromság. Ha úgy érezném akkor simán szakítanák és mással lennék de elnézve a sok degenerált kis "verném a 25 centis cerkám a kerek fenekedre" (jaja,igazából van neki vagy 5 centi) gyereket inkább nem is akarok másik pasival megismerkedni kapcsolat terén. A barátaimat is nagyon megválogatom nem hogy a pasimat.

Alíz cseszegetett,hogy ezt a képet tegyem mindenképp a blogomba,mert ez őt jelképezi XD
Kicsit sem öröklődik a hülyeség a családban:D

2 megjegyzés:

  1. Alíz!
    Ha nem kommentálod az idióta képedet megverlek XD

    VálaszTörlés
  2. Nem is idióta!! hisz olyan cukiOO
    és engem ábrázol *-*
    Olyan narancs feeling-es XD

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES