Oldalak

2010. június 25., péntek

Szülcsinap avagy vén pi... lettem :P Megkaptam a világ legédibb lényét:)

Ki gondolná ismét egy évvel idősebb lettem. Nem nyert aki azt tippelte,hogy 14 lettem XD Oké,hogy fiatalnak nézek ki de nem hiszem,hogy ennyire. 19 lettem. Nem csaptam nagy hepajt,az nem az én stílusom.

                                                                Életem főbb állomásai:)

A fő ajándékom nem más volt,mint Jared(L) Már 111111 éve szeretnék kutyust de nem engedték,most meg mivel úgy néz ki,hogy elköltözünk meg lett engedve. A Misina honlapján találtam a gazdijai álltal feladott hirdetést és egyből szerelem volt első látásra. Ahogy megláttam a kis barnaságot:) Másnap el is mentünk érte Kozármislenybe és olyan rendesek voltak a gazdái,hogy elhoztak minket vissza kocsival Pécsre.
Ez volt a kép ami alapján eldöntöttem,hogy ő kell

Ki gondolná a nevét Jared Leto után kapta:D Az pedig nem kérdőjelezhető meg,hogy a kutya az ember legjobb barátja. Az első 1 héten velünk aludt egy ágyban,mert hiányolta a tesóit,szüleit...de most már "nagy kutyaként" elalszik egyedül valahol a lakásban:) Tudja,hogy én vagyok a mamija,még pisilni sem tudok úgy elmenni,hogy ne vegye észre elmentem valamerre XD Kicsit nehéz vele,mert mindent megrág.... és még nem szobatiszta de nagyon okos már csomó trükköt tud.

Alíz és Jared

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES