Oldalak

2010. június 30., szerda

Nyár végére már azt sem fogod tudni ki az a Balogh Adél :P

Nem arról van szó,hogy nevet változtatok csak arról,hogy úgy érzem életem más szakába léptem,mint amiben jó pár éve vagyok. Talán érettebb lettem valamilyen téren.... bizonyos téren agyilag is de a gyerekes hülyeségem megmaradt annak ellenére,hogy néha túl komolyan látom a világot.

Voltam csoki csöves szoliban. Napokban olvastam róla a neten és most kipróbáltam. Alapjában véve szerintem nincs annyira fehér bőröm de mindenki azzal baszogat "jaj de fehér vagy", meg szerintem sem árt egy kis szín szóval elmentem szoliba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES