Oldalak

2010. június 23., szerda

Érett lettem?:O avagy hogyan érettségizzünk

Mint láthatjátok agyilag biztos nem,még mindig megmaradtam egy 5 éves szintjén,bár most,hogy így gondolkozok egy 5 éves nem lehet annyira sexmániás mint én szóval én akkor valamiféle csodateremtmény vagyok:O

Sok-sok szenvedés után(nem viccből mondom olyan szinten ideges voltam,hogy aki hozzám szólt majdnem neki mentem,hogy laposra verjem...) leérettségiztem sok-sok társammal egyetemben.

Őszinte leszek! Hogy ezen mi diákok mi a francot stresszelünk? Ebben nem volt semmi extra! Komolyan mondom az utolsó nap tanultam csak,bizony,bizony Adélka konkrétan az utolsó nap alatt nyalta be az egész anyagot:) Jó,ökör vagyok...de nem volt időm tanulni...aki ismer az tudja,hogy milyen egy szétszort nőszemély (vagy ahogy a Zsófi hív Barbár nőszemély XD ) vagyok,annyi szerencsétlenség ér egy hét alatt,mint mást egész élete alatt....na de nem ez a lényeg. Egy kis útmutatás a jövő nemzedékeinek:P

Irodalomból tény nem árt a verseket az embernek már otthon többször elolvasni és ami a füzeteiben vagy a neten talál mellé írni majd ezt memorizálni. A nettel vigyázzatok,mert találtam én is olyan hülyeségeket,hogy sírva fakadtam,hogy lehet valaki annyira tájékozatlan tajparaszt,hogy nem vágja le csupa kamu van odaírva de azt hiszem akinek mákszemnyi agya van az nem fogja bevenni pl. hogy Láda és Csinszka egy és ugyanaz.... Én úgy mentem be,hogy csak az Esti kérdést ne húzzam....hát persze,hogy kihúztam...de megnyugtatásul szolgáljon az embernek stressz helyzetben olyanok is az eszébe jutnak amik különben nem jutottak volna.

Nyelvtanból mondom azt,hogy tényleg készülni kell,bár én arra 1 betűt nem készültem...Ránéztem a tétel címekre mondtam reménytelen aztán jóidő.... Nagyon nagy mákom volt olyant húztam(A társadalmi és a területi nyelvváltozások (köznyelv, diáknyelv)) amit tudtam meg eleve amikor tételt húz az ember kap egy konkrét feladatlapot amin rajta van miről is kell beszélnie és még a teljesen felkészületlen ember is abból csak ki tud hámozni valamit.

Angol nekem hiper laza volt. Mondjuk ezzel tisztában is voltam,mert angolból nagyon profi vagyok:) Kérdésekre kellett válaszolni(általánosságban,hogy vagyok....meséljek a családomról....),képről beszélni és egy szituációs feladat volt.

Töriből is velem volt Fortuna keze( aki nem tudja,hogy jön ide Fortuna az nézze meg a neten,mert ez már szégyen....) a tatárjárást és következményeit húztam. Könyörgök ott van az ember mellett a töri atlasz meg a feladat kihúzásakor vagy 3 oldal anyag amit ha elolvas az ember akkor már nem is tud másról beszélni,szóval ezen sem kell parálni.

Választottam a közgazdaságtan és marketing volt. Bizony- bizony 2 szép és kedves tantárgy,könyörgök rémálmomban se lássam őket még egyszer XD Na de nem ez a lényeg,az ember mondjon el mindent ami a feltett kérdésekkel kapcsolatba hozható és máris túl van rajta.

Higgye el mindenki a tanárok itt már tényleg csak segíteni akarnak,attól meg nem kell félni,hogy nem lesz elég a felkészülési idő és nem tudja leírni az emberke a dolgait,én is mindenből 10 perc alatt leírtam amit tudtam a fennmaradó időben meg nézelődtem és hallgattam a többieket.

Csak,hogy példázzam,hogy kevés tanulással( bár ne felejtsük órákon figyelek) mit is lehet elérni:
Magyar nyelv és irodalom: 3
Matematika: 2
Történelem: 4
Angol: 4
Közgazdaságtan és marketing: 3

Lehetne jobb is de kit érdekel:D Úgyis csak annyit kérdeznek munkavállalásnál,hogy van érettségim? Azt mondom igen és megsem nézik miből,hányasra érettségiztem.

El ne felejtsem töriből kiemelt dicséretet kaptam:) Elmondtam amit "tudtam" a tatárjárásról erre rám néz Csiszár és annyit mond "Már csak egy kérdésem van. Miből kellett várat építeni?" Mondom neki kőböl. Erre a válasz "Igen így van tökéletes a feleletem csak ez az egy szó hiányzott belőle" Amikor megkaptam az érettségim akkor meg azt mondta a tanárnő,hogy örül,hogy magamra találtam és megtaláltam az utam...Mondjuk nem értem ezzel mire célzott,lehet azt hiszi töri tanár leszek:O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES