Oldalak

2010. június 27., vasárnap

Meg fogom menteni az életed!


Ez nem egy felhívás arra,hogyha depis vagy vegyél fel msn-re és akkor könyörgök,hogy ne nyírd ki magad....bár amilyen hülye vagyok minden szedett-vedett emberkének könyörgök....

A sztori a következő:
Zsolti szerzett egy baba tojást OO Kiderült,hogy az utcában az ereszt pucolták és leverték a fészket:( Zsolti meg megmentette a tojást:) Életjeleket tapasztaltam rajta(még meleg volt és ha fénynél nézem látszik benne valami) és most inkubátorba tettem XD Kiderült galamb tojás:) Szeretem a galambokat szóval most 17 napig várunk vele hátha kikel és ismét anya leszek.

2 megjegyzés:

  1. Nem is te lennél,ha nem próbálnád meg:D Ha kikel használhatod postagalambnak és üzenhetsz vele nekem.:D
    pusz:szasza

    VálaszTörlés
  2. Szia Drágám:)
    El sem tudom mondani mennyire hiányzol:'(

    Annak nagyon örülök,hogy olvasgatod amit írok OO

    Azóta sajnos kiderült,hogy hiábavalók voltak a "fáradalmaim",mert szegény tojáson észrevettem kisebb repedések vannak nagyon instabil nem hiszem szegény madár ezt túl élhette:(

    pusz Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES