Oldalak

2010. február 11., csütörtök

A világ üzlet és átverés

Mint mindenki tudja annyi hörcsögöm van,hogyha a Duna áradásnak indulna ennyivel azt is meglehetne akadályozni. :D Épp ezért szoktuk őket bevinni az állatboltba amint elég nagyok hozzá.

Az Árkádnál az állatboltban egy höriért 300-at adnak. Nem sok de ez is több mint a semmi és legalább nem nálam növeli a populációt. Azonban 1 000-ért adják tovább úgy,hogy nincs is tovább náluk,mint max. 1 hét. Nálam több,mint egy hónapot van az én szemem meg ki van szúrva 300 Ft-al…. Mit is vártam hiszen ez az üzlet.

Van egy Tappancs nevezetű állatbolt ahova betelefonáltunk lehet e hörit vinni. Mondták,hogy igen,500-700 Ft-ot adnak darabjáért. Bevitt Zsolti 5 hörit és most jön a poén.

Kaptunk érte 2 zacskó tápot. Szóval nem is pénzt hanem tápot. 800 g tápot. Pont ezt a tápot szoktam nekik venni a Tescoban található állatboltban. Ott 1 kg 600 Ft. Szóval 5 höriért még 600 Ft-ot sem kaptam… Kedves dolog ide sem viszek többet:D

Mindig hirdetgetem de tényleg nem kell senkinek höri? Mert most is van több,mint 30… Csöppet sok,egész piciktől a felnőttekig:) Akit érdekel az írjon egy kommentet és megdumáljuk.

 
Myvipről szedtem le,mert nem találtam meg a gépemen XD
Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES