Oldalak

2010. február 1., hétfő

Kornyika avagy menj a picsába!

Ismét a világ megmentője vagyok,Balogh Adél akcióban…. Szóval FASZOM MINDENKIBE! Na jó,ezt nem emlegetem,mert nincs olyanom,de le lehet kopni rólam.

Elegem van ismét,múltkor angolon mentsem meg a „drága osztálytársaim” életét. Nem vagyok jótündér,oldja meg mindenki a maga dolgát.

A sztori a következő.
Eddig úgy volt,hogy táncol az osztály,aztán osztályból lett kb. 5 ember… Szóval ofő. arra gondolt,hogy „vannak az osztályban szép hangú emberek és szép lenne ha mégis képviselve lenne az osztály a szalagavatón”….. Bla bla bla,magyarul énekeljek én. ÉN MEG NEM EGY OSZTÁLY VAGYOK HANEM EGY SZEMÉLY! Nem az én dolgom egy egész osztályt képviselni egyedül,nem énekelek több száz akár ezer ember előtt,az más lenne ha közösen énekelnék és úgy mondanák,hogy figyelj jó hangod van,legyen tied a szólo. De nem,én énekeljek nekik luxus bármit produkálni…..

Ismét az osztály „lelkes tagjai” szokásos buzdításukkal akarták,hogy énekeljek. Persze,HAGYD MÁSRA A DOLGOT ÉS MENTSD A SZAROS ÉLETED! Én meg erre azt tudom válaszolni,hogy:NEM A TÜNDÉRKERESZTANYÁD VAGYOK,NEKEM NE PARANCSOLGAS,MERT SZÁJBA BASZLAK. Köszönöm a megértést.

Kurvára idegesítő,hogy „STRÉBER VAGYOK” DE A SZART LEMOSNI VALAKIRŐL JÓ. Akkor azt tanácsolom AKINEK AMÚGYIS NAGY A POFÁJA ÉS NEM STRÉBER AZ PRODUKÁLJA MAGÁT,MINDENKI KÍVÁNCSI LESZ A „VAKOLD MAGAD” CÍMŰ MAGÁNSZÁMRA VAGY A TÖBBI EGYEDI DOLOGRA,AHHOZ NAGY TEHETSÉG KELL!

Nem szeretem ha okoskodnak vagy parancsolgatnak nekem,azt csinálom amit akarok,mások is megcsillanthatják a tehetségüket,mindenki kíváncsi a smink tudásra vagy a lufi fújásra. Szóval csajok,pasik hajrá!
Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES