Oldalak

2010. február 9., kedd

Amerikai álom vagy rémálom?!?

Sok kiscsajnak nagy vágyálma,hogy szalagavatón szép ruhában,sminkben,szép hajjal táncikáljon. Nekem ez inkább rémálom.

Nem az én világom. Most ilyen szarra kibaszni 30 000-eket? Lehet ez elsőre irreális összeg de szerintem nem az. Egy átlagos koktélruha amit ilyen alkalomra csináltak 10 000,fodrász 5 000,sminkes 3 000,cipő 5 000,kiegészítők 5 000 és még nem is mondtam mindent.Meg eleve azok a ruhák amikben elvárt a megjelenés tucat szinten vannak gyártva és szerintem minden csaj lelkivilága gajra menne,hogyha valaki egy ugyanolyan ruhában szembe sétálna csak mondjuk nagyobb cicivel vagy formásabb popsival.És a legmeglepőbb.Vállnélküli ruhához undorító az olyan melltartó aminek van pántja…Egy pántnélkül is hordható melltartó meg 9 000 Ft :O Csöppet sok….Jó persze van szilkon pánt is de az embernek ez a "rangos esemény" egyszer van az életében nem akar pántokkal rohangálni.

Szóval ez a dobjuk ki a pénzünket a nagy semmire nem nekem való.Emberek miért nem adjuk ezt az összeget inkább az éhezőknek vagy az otthontalan állatoknak? Miért elvárás,hogy az ember vigyorogva vegyen részt egy agymosó szaros rendezvényen?

Szóval,olyan szerkóba megyek amilyenben kedvem van ha egyáltalán elmegyek.

Nincs kedvem fitogtatni,hogy „nézd nekem 50 000 volt neked meg csak 15 000 erre az egész szarra.” Ez nem szól másról csak arról,hogy kinek mennyi pénze van.

Meg eleve mit ünneplünk? Hogy 4.esek lettünk? Hogy csomóan buktak? Hogy nem biztos eljutunk az érettségiig? Meg lett az érettségink? Vagy mi a fasznak örülünk?

Jobban hiányzik egy lábtörés,mint ez:D
Meni és szenvedni vagy otthonmaradni és számolni mások hragjával?
Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES