Oldalak

2010. február 13., szombat

Szex munka :O

Az internet veszélyes a fiatalokra,jó,jó milliószor hallottuk ezt már a tv-ben és az anyukák is gyakran mondják. Erre a mi válaszunk annyi,hogy nem történhet semmi fura az interneten,miért pont minket találnának be valami váratlannal….

Myvipen,randin rám írt egy fószer,hogy milliókat kereshetnék meg a szokásos kammer szövegek,vegyem fel msn-re ott majd el mondd mindent,az egész sztorihoz egy link volt mellékelve.

Na mondom egye fene megnézem mi az amire a fószer rávenne. Megnyitottam a linket és valami otthonról végezhető munkát reklámoztak,havonta akár több,mint egy milliót lehet keresni de az a lényeg,hogy elmúlj 18,legyen otthon géped és camod.

Jól kezdődik,a kíváncsiságom előrébb sodort,elkezdtem regisztrálni a poén kedvéért. Kérték az ember nevét,pontos címét(itt már kezdtem furán nézni) és végül a személyigazolvány számát. Aha,szóval mindent tudnak rólam és ha akarnak otthon is zaklathatnak? Mondom kösz de nem szóval nem voltam hülye,hogy végleg beregizzek.

Msn-en előkerült a fószer és elmondta a munka lényegét. Én dönteném el kinek a felkérését fogadnám el,cam előtt kellene táncolni,vetkőzni vagy maszturbálni :O

És erre pont engem találtak? Ilyen perverznek nézek ki? XD

Mondtam neki,hogy és nincs valami lightosabb verzió? Mondta,hogy van ott csak erotikus témákról kellene beszélgetni,flörtölni meg hasonlók.

Valahogy egyik munka lehetőség sem tüzelt fel,nem is illenek a karrier elképzeléseimhez szóval nem is foglalkoztam vele:D

Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES