Oldalak

2012. február 21., kedd

Termékek,teszt

20 évem során elég sok sminkszerrel és társaival kerültem kapcsolatba. Nem annak köszönhetően,hogy annyira sminkelném magam hanem azért,mert kíváncsi vagyok az újdonságokra,másokat szeretem "megszépíteni". Arra gondoltam,hogy a tapasztalataimat leírom ide is. Hátha valaki kedvet kap az adott "kence" megvételéhez vagy csak ötletet adok valakinek a problémájára.

Az irományaimat amiket ebben a témába írok "teszt" kategóriába sorolom ezért ha valaki csak ezekre kíváncsi akkor jobb oldalon a címkék közül keresse meg a "teszt" címkét,kattintson rá,így csak azokat a bejegyzéseket jeleníti meg a blog amelyekben a tesztelésről írok.

Mások véleményére is kíváncsi vagyok hiszen nem biztos,hogy mindenkinek azonos a gondolata velem illetve,hogy mindenkinek ugyanazok a termékek a kedvencei:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES