Oldalak

2012. február 6., hétfő

Eltűnt kutya :'(





 KÉREM AKI LÁTTA JELENTKEZZEN!!!BÁRHOL IS VAN ELMEGYEK ÉRTE!
Itt is lehet írni ha valaki megtalálta vagy facebookon is. Balogh Adél-Pécs
Lüszi a neve,középtermetű szuka kutyus. Szófogadó,engedelmes,nagyon okos. Ha megijed ugat de semmi kép sem harap! Ha valaki szimpatikus neki akkor azonnal elkezd hempergőzni neki,ideiglenesen fogadja be akit a bizalmába enged,amint értesítenek elmegyek érte! Kék nyakörv van a nyakába,biléta sajnos nincs rajta. Hosszú,vékony lábai,testéhez mérten pedig pufók hasa van.

Teljes mértékben ki vagyok borulva. Eltűnt Szaváról a kutyám :'( Pont most amikor már el volt tervezve,hogy visszatudjuk hozni,mert biztosítva lenne neki a hely. Ott csak ideiglenesen volt. El sem tudom hinni,hogy szegény Lüszi valamerre kóricál a hidegben,azt sem tudja merre van vagy esetleg meghalt :'(

Kölyök kora óta velünk volt,olyan mintha a gyerekem lenne.Én nem akarom elhinni,hogy esetleg nincs többé:'( Írtam már az állatmenhelyeknek,facebookon tettem ki hirdetést róla hátha látta valaki de eddig semmi reakció. Rettegek,komolyan mondom borzongok,hogy a kis drágám valahol vacog és el sem tudja képzelni merre kell mennie,hogy hazataláljon,ha egyáltalán persze még dobog a kicsi szíve :'(

Én nem hibáztatok senkit! Az egészről én tehetek :'( Rossz volt neki itt a lakásban,mert nagytestű,szeret a szabadban lenni,igazi izgága szeretetbomba volt mindig,2-3 óra is borzalmasan megviselte amikor egyedül volt. A másik kutyám tacsi,ő elalszik amikor egyedül van nem viseli meg ez az egész. Mivel a Laci falun lakott arra gondoltunk jobb lenne neki ott,hatalmas kertben futkoshat,nem úgy,mint itt:( Erre most meg eltűnt :'( Akármilyen módon de itt kellett volna maradnia és szembeszegülnöm a feletteseimmel (szüleim nem nézték jó szemmel,hogy unalmába szétszedte az ajtót stb. és valljuk be jogos volt...nem ide való egy ekkora kutya)....az én hibám minden:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES