Oldalak

2011. április 22., péntek

Kezdetek

Nem is igazán tudom hogyan kellene hozzákezdenem ismét a blogolásnak. Mármint arra gondolok,hogy valami olyan bejegyzést kellene írnom amiben magyarázatot adok arra,hogy hova tűntem és miért nem írtam....de úgy érzem,hogy nem tartozok senkinek sem magyarázkodással,főleg nem önmagam mentegetésével.

Nem írtam,mert valahogy az idegi-lelki állapotom nem engedte. Nem épp olyanok voltak a jegyeim a suliban,mint kellett volna,javítottam elég keményen. Azt hiszem az ff(faszfej....)-el való idő elég rendesen kicsinált engem,ki kellet pihennem,el kellett gondolkoznom azon,hogy mit kezdjek magammal.

Kezdő bejegyzésnek most egyenlőre ennyit szántam,mert vacakol a netem....estefelé jövök és írok valami okos dolgot.

Pusz mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES