Oldalak

2011. április 22., péntek

Jövő

Kezdenek talán a dolgaim rendben lenni. Iskolában sokat javítottam,gyakorlaton ha minden igaz a Konzumban leszek,terveim vannak bőven. Persze mindenhez idő kell de hiszek benne,hogy megváltoztam és jobb ember lettem,nem mintha régebben szaremberke lettem volna,de volt hibám és akad is bőven de minden javítás alatt áll.

Az emberismeretem nem feltétlen lett jobb....mármint vannak akiket bekategorizáltam az idegesítő ribi kategóriába és kiderült róluk,hogy kedvesebbek és rendesebbek,mint akikkel elméletileg jóban vagyok. Abban viszont biztos vagyok,hogy egyes "régi ismerősökből" soha nem kérek! Aki gerinctelen féreg volt az az is maradt,van ami nem változik,a szemét emberekből nem lesznek angyalok hiába is vártam a csodát sokáig.

Szeretnék majd továbbtanulni. Most meg lesz a kereskedő technikus,utána a terveim szerint Budapesten kezdem el a további tanulmányokat. Érdekel még mindig a média-marketing szak,lehet csak levelezőn vállalom be de akkor sem mondtam le róla.

Diákmunkákkal kapcsolatban csak annyit tudok mondani,hogy rengeteg helyen hírdetik őket de nem léteznek:) Sajnos tapasztalat,nem egy helyen voltam és jelentkeztem de a munka az ismerősöknek van fenntartva,mert érdekes módon sehol sem alkalmaztak engem,sem egyik ismerősömet. Dühít,hogy maga a diák munka mint fogalom el van kapatva. Az idősebb generáció nagyon reklámozza de tapasztalataim szerint nem lehet alapozni rá. Remélem bejönnek hamarosan a számításaim és a kis munkámnak meg lesz az eredménye. Amint fizetnek megosztom itt is hátha valakinek van kedve hozzá,és tudok vele segíteni másoknak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES