Oldalak

2011. április 23., szombat

A szórakoztatóipar igazságos?!?

Tegnap este néztem a „Nagy duett” című „csodálatos” műsort. A kezdetektől nézem,érdeklődésem oka nem más volt,mint,hogy számomra kedves személyek is szerepelnek benne illetve nem nagyon van jobb programom péntekre.

Igazat megvallva nem értem a műsor lényegét, a koncepciót. Egyes produkcióknál az alapján értékelnek,hogy a nem énekes fél mennyire jól énekel,más produkcióknál pedig az alapján ,hogy mennyire szórakoztató és nézőbarát a műsor. Valahogy ezzel nem értek egyet,mert így tökre összehasonlíthatatlan dolgok alapján megy a zsűrizés. Magyarul ha eléneklem a Titanic főcimdalát tökéletesen ill. egy szál tangában az iszapban hembergek ugyanazt a pontot kapom. Szerény véleményem szerint akkor ne olyan címet viseljen a műsor miszerint a kornyika a lényeg hanem olyant,hogy a „Nagy röhej” sóJ

Az előbbire utalva én rühellem a Caramelt( vagy rosebb tudja,hogyan írja a nevét…) de a csaj akivel énekel nagyon profi ahhoz képest,hogy nincs köze az énekléshez,szerintem top 3-ban mindenképp benne vannak.

A kiseső páros férfi tagjáról nem is nyilatkozok:D Végre kiestek. Nem szeretem az ilyen embereket! Rohadt nagy a pofája a médiában,csak azt nem tudom mire föl! Lehet rühelleni a Krisztiánt meg üzengetni neki meg sajtos perecezni de akkor is jóval több díjat kapott,mint a ZanaJ. Nem hiszem,hogy azzal kellene ismét a mádiában szerephez jutnia,hogy ő milyen kemény gyerek. Ha annyira kemény menjen oda a Krisztiánhoz és mondja meg a szemébe,nem Humor Herold-ot játszva üljön vele egy kanapén. Eleve nem nagyon értem miért utálja a Krisztiánt…bár szerintem csak a féltékenység és konkrétan az beszél belőle,hogy 10-ed annyi fellépése sincs,mint a másik emberkének. Nagy szeretettel várom a kommenteket,hogy miért tojtatom „a meleg csávót”…..talán azért,mert nem meleg,másrészt pedig azért,mert szerintem jó amit csinál és nem csak az éneklésre alapozza az életét hanem dalszövegeket ír,gyönyörűen fotóz és tanul a maga kis karierje mellett. Legalább a minimális tiszteletet kellene az irányába mutatni.

Éder úrra pedig visszatérve. Őőőőm maga a produkciók színpadi része tetszik, de az ének nem. Szerintem nem jól választják a számokat,sőt Eszti hangja az ővével egyáltalán nem kompatibilis. Tök más karakterek. Külön-külön lehet,hogy faja lenne de így minden héten sokkot kapok. Az első produkciójukat imádtam,a másodikkal már nem tudtam mit kezdeni,a mostanitól meg még mindig rettegek. Drága Esztit védő lovagoknak annyit üzenek,hogy nem a hölgyet bántom csak ez nem való neki,vagy legalábbis most nem való neki,ki tudja lehet 1 év múlva már egy pop ikon lesz belőleJ

Tóth Gabiékat imádtam(L). Annyira szeretem azt a lányt. Valahogy minden adásba olyan ruhái vannak amiket benyúlnék:P Szerintem amikor még a Fekával volt helyesebb volt de persze ha ő így boldogabb akkor szeretem szőkén is,most nagyon a Pinkes vonalat visziJ

Hajdú Pín meg sokkot kapok. Én a borzalmas szóval tudnám összefoglalni. Lehet valakinek vicces de nekem nem. Nem tudok az ilyen poénokkal mit kezdeni….

Nem muszáj a véleményemmel egyet érteni,várom mások gondolatait is!

2 megjegyzés:

  1. Szia:)

    Bevallom nem olvastam végig, ezt a bejegyzésedet, de gondolom, h miket írtál.

    Ezt szerintem a tv2 a saját szórakoztatására csinálja, mert a nézök között is sok a tv2-s személy:)

    A lényeg, h a Hajdú Peti bmennyire is hamis és még táncolni sem tud, nem fog kiesni, mert övé a tv2, ő finanszírozza az egészet és ő tőle kapják a pénzt!!

    Hát én is a TG-nak drukkolok meg a TV-nek...a Tóth Verának:)
    SP meg, nos igen, a számokat rosszul választja meg, de ez áll jól SP-nek, de Iszáknak meg nem...ezért is van az, h SP énekel a legtöbbet :D

    Egyenlőre ennyi:) Most épp Csillag születik-et nézek:)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Először is köszönöm a véleményt:)

    Gyanús volt nekem is a Hajdús dolog de akkor már tudjuk hogyan került oda:) Én sem hiszem,hogy ki fog esni. A végéig bent marad,lehet még meg is nyerik:D Sok a TV2-s az tény:) Pl. Láttam Norbit és a feleségét meg a tegnapi adásban a Jóban rosszban egyik szereplője énekelt a Lolával (jó,tudjuk,hogy a pasija):)

    TV is nagyon jó:) Szeretem(L) Nagyon jó hangja van,csak számok tekintetében meg külsőségekben én inkább Gabihoz állok közelebb.

    Jó,hogy egyet értesz a számválasztásos gondolatommal. Nem kétséges ezek a stílusú számok jók SP-nek,valahogy egy Rómeó és Júlia számmal nem tudnám elképzelni. Valahogy jobban tudom díjjazni ha a srác énekel mintha a lány. Azért bátorság kell kiállni az biztos:)

    Jó tv-t:)Én a csillagos műsort még sosem néztem de lehet ezután elkezdem:)

    Pusz AES

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES