Oldalak

2010. december 11., szombat

Zsolt Monieur,Emoboyocska,Enjoy Toxic avagy a világ legnagyobb csalója

Az utóbbi időben "csöppet" belefáradtam abba,hogy mindenki kihasználja a jóindulatomat főleg egy Zsolt nevezetű egyén. Bizony,bizony,a híres neves blogomból és a netről megismerhető Zsoltról beszélek.

Az egy dolog,hogy fél Magyarországnak úgy állított be engem,mint egy ribancot de miután elhúzta végre a belét még hazudozik is rólam és csak kammerolni tud az már azért az én pihent idegeimnek is sok.

Eleve kezdjük ott,hogy már 1000 éve folyamatossan szakítottam vele,de mindig fenyegetőzött,hogy megöli magát,én meg mint jóérzésű,élőlény nem szeretném,hogy bárki is meghaljon,inkább maradtam vele,csak ne purcanjon ki. De amikor az ember azt látja,hogy valakinek a seggét nyalja ki,nem hagyja,hogy megdögöljön, ő hálából meg annyira nem méltatja az embert,hogy tisztességesen beszéljen vele,vagy ne csapja a szelet 14 éveseknek és ne hazudozzon rólam és csak kihasználni tud akkor azt mondtam,hogy elég,engem nem érdekel az sem ha megpurcan.Vége!

Arról,hogy miért is mondtam ki végülis a dolgokat mindenki olvashatott,mellékeltem egy jó kis msn beszélgetést ahol azóta már barátnőmnek Timinek csapta a szelet. Megengedtük neki,hogy még a szakítás után 2 hetet itt lakjon,hogy eltudjon cuccolni erre ő ezt mivel hálálta meg? Azzal,hogy mindenféle álhíreket kreált és irogatta az ismerőseinknek,hogy én mit meg hogyan a Lacival meg,hogy megkérdeztem tőle milyen a látvány.

Hagyjon már az álmodásaival. Nem más,mint egy utolsó mocskos hazug gazember. Úgy voltam vele,hogy lezárom a dolgot,nem akarok hallani róla de amit művel az már undorító. Kezdjük az elején:
1. Elvitte a 15 000 Ft-os táskámat,kértem,hogy küldje vissza 3 hónap alatt ő nem tudott elmenni a postára.
2. Editkével a 15 éves barátnőjével először azt a kamusztorit akarta beadni nekem,hogy prosztata rákja van,majd hogy leukémiás utánna meg,hogy kiutazik Amerikába egy ismerősével Geryvel aki szerelmes belé(szerinte).
3. Megígérte,hogy úgy fog viselkedni velem ahogy megérdemlem,barátként erre mit csinál? Azt híreszteli az ismerőseinek,hogy neki bújkálnia kell,mert feljelentettem nemierőszakért.
4. Az egész élete hazugság,nem kell aggódni kifejtek erről is mindent.

Valahol az elején kezdve. Amíg nem Edit volt a nője itt hírsztelte nekem,meg a családnak, az msn-es ismiknek,hogy Edit mekkora egy kis kurva,meg egy szendvicsért kúr bárkivel. Ja értem,most már szentéletű lett és akit anno kurvázott már megszeretett. Ezt úgyhiívják gerinctelenség. Ez az egyik legjellemzőbb szó Zsoltra.Ja és dicsekedett nekem a faszkalap,hogy ők abból élnek,hogy a 15éves nője ribanckodik,gratulálok mindkettőnek.) Méltó párra találtak a másik személyében.

A Gerys dolog. Megpróbált ez a faszkalap engem is szarbakeverni Gerynél de beszéltem vele és mint kiderült,kurvára nem érdekli Zsolt(nem csoda) és sosem mondott neki olyant,hogy költözzön ki hozzájuk Amcsiba.

Valós dolgok Zsoltról:)
Csak,hogy mindenki tudja mekkora patkány,szélhámos és hazudozó.

Kurvára nem 20 éves hanem 38!

Köze nincs a franciákhoz,sima magyar és nyertél,életében nem volt a neve Monieur csak ugye egy sima Molnár névvel nehéz lenne csajozni.

És még néhány hasznos dolog.
Köze nincs AFC Tomihoz. Az egész csak kamu. Csináltatott velem egy kamu vipet Tominak(ekkor még azt hittem tényleg ismeri Tomit) és telerakosgatta Tomis képekkel meg Tomi nőjéről. Érdekes Zsolti szerint Tomi Inna-val jár. Tessék bizonyítom képekkel is.
Myvipen:


.
Minő érdekesség,youtube-on megnézel egy vagy 2 Inna klippet és a csaj pont olyan,mint Tomi elméletbeli bnője Timi.

Jé,Zsoltikám,megint bebuktál,egy undorító mocskos csaló vagy! Ezt hogyan magyarázod ki buzikám? Vagy szerinted ezekután valaki is elhiszi,hogy ismered Tomit? Nem hinném:) Majd jól feljelent ő is,mert szólok neki,hogy az ő nevével csajozol és csalsz ki meztelen képeket 18 alatti lányoktól.

Nekem is azt mesélte,hogy ő 19 éves,meg francia meg ez meg az Szép lassan derültek ki a dolgok,főleg azután hogy elhúzta a belét!

Konkrétan azután mondta meg,hogy hány éves és házas miután lefekdütem vele. Ez is szép gesztus tőle,tegyük tönkre egy szűz lány lelkivilágát és láncoljuk magunkmelé. Azzal zsarolt,hogy a sok szart amit csinált itt nálunk, nem tudom majd egyedül helyrehozni és kidobnak majd a szüleim én meg depis voltam és elhittem! Senki se higyjen el neki semmit!

Ígérgette nekem,hogy el fog vállni,mai napig nem vált el. Ide kapja a postáját és megkaptam,hogy nem ment el sem ő,sem a neje a vállóperre!

Itt Pécsen ügyvédnek adta ki magát és több 100 000et lájmolt be emberektől. Kiderült,hogy életében nem végzett semmilyen ügyvédi sulit!

Volt,hogy fogta magát elsétált apám bankkártyájával a bankba és levette apám fizetésének egy részét! Kell ennél jobb példa arra,hogy lop?!?

Amikor nem volt pénze arra akart rávenni,hogy kurva legyek és 3-4 000 Ft-okért ápoljak le másokat. Persze nem mentem bele...Csodálkozik valaki ezek után,hogy utálom? Nem hiszem.

Mindenhol engem állít be szemétnek,hogy tönkre akarom tenni az életét. Teljessen véletlenül erről is van bizonyítékom.

A levelemre sem válaszol azóta!

Mindenkinek szólok,hogy mint látszik Zsolt egy mocskos csaló,senki se álljon szóba vele,egy hazudozó!

ÉS IGEN ZSOLTI HA OLVASOD, FELJELENTELEK ÉN IS ÉS LECSUKATLAK,MERT EGY UNDORÍTÓ FÉREG VAGY,REMÉLEM MEGDÖGLESZ OTT AHOL VAGY:) BIZONYÍTÉKOM VAN,LECSUKATLAK:)







10 megjegyzés:

  1. Jajj szivem vééégre rájöttél... De erre mért csak most jöttél rá?? Ez az elején világos volt már,hogy zsolti egy nagy f****!! HA lecsukatodakkor egy idiótával kevesebb lessz! HAjráá!!
    pusszancs:: Nixi

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Igazából már elég régóta világos a dolog de nem volt olyan egyszerű kimásznom az egészből,mint amilyennek látszik:S

    Remélem sikerül tényleg kicsit "megleckéztetnem",nem szeretném ha másokkal is úgy bánna,mint vele.....

    Sok puszi,Adél:)

    VálaszTörlés
  3. Én is ezt mondtam neked végig,hogy egy pedofil hazug kis féreg pedig csak abból szűrtem le, amiket a neten olvastam róla. Hogy tudta ennyire elcsavarni a fejed és mivel?Nekem mondhatott volna bármit előbb hánytam volna pofán mint,hogy megcsókoltam volna.

    Char

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Elég szar koraszkomba csöppent bele anno...én meg hülye fejjel belemenekültem a dolgokba:S

    Adél

    VálaszTörlés
  5. Kedves Adél nagyon örülök,hogy végre te is látod kivel voltál együtt,kivel van dolgod! Örülj,hogy vége van,most nem lesz könnyű rendbe tenni a dolgokat,de szépen lassan menni fog. Budapesten égett a lába alatt a talaj,elmenekült Pécsre,és most kitudja merre .... Mindig talál valakit magának.. ja és ha 2009-ben 38 volt,akkor most 40 éves.Én szép csendben várom,hogy teljesen összeálljon a kép, és oda fog kerülni,ahová való!Elhiheted szép kis vaskos anyagom van róla,legközelebb nem a rendőrség kapja meg,sokkal jobb helyre fog menni,de még nincs itt az ideje.
    Neked azt javaslom felejtsd el őt,kezdj új életet! Éva

    VálaszTörlés
  6. Szia Éva:)
    Előszöris szeretném azzal kezdeni,hogy nagyon rossz a névmemóriám....azt tudom,hogy írtál már megjegyzéseket de nem tudlak személyileg pontosan hova tenni,azaz arra célzok,hogy te honnan ismered tudjuk kit....

    Igen,el sem tudom mondani mennyire örülök,hogy vége....akármennyire nem is az jött le a blogomból én nagyon régóta próbáltam külön utakon lenni tőle,de nem ment. A lelkivilágom nem volt ráállva arra,hogy nyugodt szívvel hallgassam az állandó fenyegetőzéseit....Szép lassan rájöttem úgy ahogy akkor nem élhetek tovább,mert az az élet egyenesen az öngyilkosságba visz.

    Nehezen megy mindent olyanná tenni,mint előtte,sőt merem állítani,hogy szinte lehetetlen. Nem túl sok olyan embert ismerek aki elhiszi nekem mekkora küzdelmeim vannak nap,mint nap,de úgy érzem anno ezt az utat én választottam,magamnak kell helyrehozni. Próbálom a pozitív oldalát nézni,sok értékes embert megismertem és talán kellett ahhoz,hogy valóban felnőtté váljak.

    Igen,Pesten már nem maradhatott de ha ebbe a városba ismét betenné a lábát tuti nem jönne ki élve.

    Ebben az évben lesz 39:D

    Remélem börtönbe kerül...oda lenne való.

    Próbálom az új életem élesztgetni,remélem sikerül:)

    Adél

    VálaszTörlés
  7. szia!
    nekem is próbálta beadni,h leukémiás és jöjjek össze vele mert öngyilkosságba menekül ha nem talál valakit,meg már alig van hátra pár hónapja-.-""" (először myvipen,aztán msn-en)
    aztán egyik beszélgetésünkkor Edit írt amikor elküldtem,h máshol csajozzon,hiszen láthatóan idősebb mint amennyinek mondja magát(Edit annyit mondott rá,h már megtalálta Zsolt az igazit az ő szmélyében és el is jegyezték egymást) és akkor beszéltünk utoljára amit nem is bánok+téged is elhordott mindennek,h milyen szemét vagy,h csak úgy kidobtad amikor beteg,stb...remélem neked sikerült túllépni és hidd el, nála csak jobb jöhet ;)
    Cs.Niki(ha fészen megkeresnél az ismerősei között megtalálsz(ja és akkor voltam kb 14 éves,most meg lassan 17))

    VálaszTörlés
  8. Szia Niki:)

    Hát igen....Zsolt már csak ilyen. Teszi a szépet,majd fenyegetőzik,ha ez sem használ akkor pedig jön a kibeszélés. Örülök,hogy nem tudta magát belevetetni az életedbe,okos voltál.

    Adél

    VálaszTörlés
  9. Szia.!
    Engem is sikerült átbasznia, már bocsánat a kifejezésért.. én akkor 12 voltam. És mondott rólad nyomdafestéket nem tűrő szavakat. Hozzáteszem nekem is vett gyűrűt meg minden.. undorító 1 féreg ez... remélem már nem él...!
    Barbi(Réécsöl)

    VálaszTörlés
  10. Szia:)

    Sajnálom,hogy te is belefutottál ebbe az alakba. Szédíteni tud és ígérgetni de mást nem.

    El tudom képzelni,hogy kb. rólam is miket mondott. Szokása,amint nincs az ember 5 centire tőle máris pletykál róla és hazudozik.

    Él,sitten van,most szabadul elméletileg. Vigyázz magadra nehogy megpróbálja felvenni veled a kapcsolatot.

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES