Oldalak

2010. december 13., hétfő

Visszatérek a világomba

Valamelyik nap azon szomorkodtam,hogy mennyire nem veszem már észre az élet apró szépségeit. Régebben oldalakat írtam a blogomba is apró dolgokról,most meg igazából semmi:S De most már párnapja kezd visszatérni a jó szokásom,hogy leírok mindent és most ennek tökre örülök:)

Jarednek épp kutyaházat akarok épiteni,ugyanis nem adok érte 30 000et.... Remélem azért ez is egész jól sikeröl majd. Amint kész van teszek fel róla képet.

Suli ma halál unalmas volt. Utolsó 2 órában elmentünk a Székesegyházba... nem volt túl izgalmas,sokat voltam ott misén még valamikor az őskorban amikor mondhatjuk,hogy én is vallásos voltam.

Templomozás után visszaszaladtam Keróhoz,mert talim volt a Kriszti barátjával,vittem neki az Avonos dolgokat:) Krisztiért eléggé aggódok:( Nagyon megérzem a hiányát...igazából nem nagyon tudok kivel beszélni,üres mellettem a szék szóval egyszóval megfogalmazva hiányzik:)


Voltam ma már 2-szer postán. Egyszer átvettem az Avonos csomagomat majd csekket adtam fel illetve amit vettek tőlem.

Hulla fáradt vagyok,de még tanulnom kell illetve Serill házát is elszeretném kezdeni:)

Ha lesz még valami érdekes mindenképpen beszámolok róla:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES