Oldalak

2010. december 15., szerda

Tegnapi "érdekes" nap avagy ne legyen 5 perc nyugalmam

Az iskolai része is nagyon szar volt a napomnak....de az i re a pontot később tették föl.

Hazaértem suliból,elszaladtam a bankba pénzt levenni,majd onnan Pécs másik végébe a postára az Avon csomagomért,majd itt nálunk a postára csekkeket és csomagokat feladni. Jót szaladgáltam úgyhogy el is fáradtam,lefeküdtem kicsit aludni de nem tartott sokáig a dolog,mert csörgött a telefon.

Nagynéném volt az..... Hogy "Telefonáltak a Pestiek,hogy anyagi csődben vagytok,apád miattad rokkant le,mert nem bírta idegekkel,mindenki megmondta előre,hogy be fog csapni a Zsolti de meg is érdemled ezekután" jelszóval..... Maradjunk annyiba,hogy a pumpa 2000re felment bennem ismét. Nem azt mondom,hogy mindent szószerint kell értelmezni abból amit mondott nekem a nagynéném,mert elég szar élete volt és ki vannak kezdve az idegei....de könyörgök biztos van valamennyi valóság alapja annak amit mond.

Őőőőm hol is kezdjem. Talán ott,hogy lebaszott a család,hogy minek kell blogot írnom ahonnan lehet csámcsogni de igazából nem abban gondolkozok,hogy a blog a hibás. Ha nem írnám akkor más miatt csámcsognának rajtam.

Mielőtt kitör a 3. világháború amiket írok nem konkrétan a "Pestieknek" írom hanem úgy mindenkinek akit foglalkoztat kicsiny életem jobban is,mint kellene.

1. Nem értem,hogy ki és mit mondott meg nekem....Tegye már föl az a kezét aki eljött hozzánk és leült velem beszélni úgy,mint egy felnőtt emberrel vagy felhívott és elmondta a véleményét. Jé,én nem tudok ilyenről azok közül akik most is érdeklődnek. Az meg,hogy a rokonaim 3/4-ének el vannak mesélve kiragadott momentumok azt megcseszhetem...azt hiszem annyi a minimum,hogy velem kellett volna megbeszélni de annyi gerinc valahogy nem szorult senkibe:) Az egyetlenek akik felhívtak a "Szebényiek" de hihetetlen módon velük most már tök happy minden és ez nagyon sokat jelent nekem.

2. Nem az volt a cél,hogy ne Zsolttal legyek? Mert ha jól sejtem akkor igen. Nem teljesült? Akkor meg mi a probléma? Vagy most a Laci ellen indul nyomozás? Nem értem az egésznek a lényegét,bár én érnék rá arra,hogy más élete ennyire foglalkoztasson...sajnos nem így van. Reggel 8-15 óráig suliban vagyok majd utána 19h-ig szaladgálok a dolgaimmal és üzletelek,hazaérek elkezdek tanúlni és 24h körül lefekszem. Ebbe nem igazán fér bele a nyomozgatós játék.

3. Utólag szerintem könnyű azt mondani,hogy megmondtam. Én is megmondtam,hogy reggelre megmarad a hó. Na és? Most mire megyek vele? Max. hogy növeli az egóm.

4. Apám miattam rokkant le. Itt akadtam ki de kurvára! Szerintem meg azért van "lerokkanva",mert 40 éve dolgozik már és le lett fokozva a munkahelyén,mert megjelent a főnöke egyik rokona...ezért volt idegesebb a kelleténél. De,hogy megnyugodjon mindenki már nem az,mert nagyon szereti a Lacit és örül,hogy végre normális kapcsolatom van és a lányát boldognak látja.

5. Anyagi csődbe ment a család. Hát nem tudom. Nem vettünk fel kölcsönt,ugyanúgy élünk,mint előtte. Ha valaki arra veri a nyálát,hogy látszik a bejegyzéseimből,hogy adós nekem Zsolt akkor legyen boldog tőle. Adós erkölcsileg és valamilyen szinten anyagilag is hiszen több,mint 1 évet itt volt és nem ingyen volt az sem,ő meg egy köszönetet sem tudott mondani. Ha meg megnyugszanak a kedélyek azért is pattogok neki,mert be van kötve neki ide hozzánk külön net meg telefon és van rajta kb. 150 000 tartozása...ami viszont kurvára nem érint engem,mert nem a család nevén hanem Molnár Zsolt néven van. Anno tőlem is kért kölcsön de mivel nem vagyok újgazdag ezért nem 100 000-ben meg milliókban kell gondolkozni hanem összesen kb. 20-25 000 Ft-ban. Csak mivel kis ember vagyok nekem ez az összeg is számít. Az meg,hogy benyúlta apám kártyáját nem rendszeres volt hanem 1-2 alkalom és akkor is pár ezer Ft-ot vett le. Ennyit az anyagi csődről:)    Meg azt hiszem senki sem APEH vagy társai,hogy ennyire érdekelje az,hogy ki és mennyibe került nekünk,ha jól emlékszem nem jelentkeztünk senkinél,hogy adjon kölcsön szóval nem is értem ez miért annyira érdekes.

6. Mi a célja az állandó baszogatásnak? Talán,hogy megdöglesszem magam? Vagy miért nem lehet békén hagyni?  Valaki akar valamit vegyen fel msn-e és ott lehet velem beszélni,köszönöm.

És végezetül ha ettől jobban érzik magukat egyesek:
ELKÚRTAM ÉS MEGFIZETTEM A MAGAM ÁRÁT ZSOLTTÉRT ÉS VOLT EGY ÉVEM AMI KURVA BOLDOGTALAN VOLT ÉS SZAR,NEM TUDOM MÉG MIT KELLENE MONDANOM VAGY TENNEM,HOGY BÉKÉN HAGYJANAK!

Nem tudom miért nem tudnak mások azzal foglalkozni,hogy boldog vagyok..erről beszélek mindig...az embereket mások bánata és nyomora jobban érdekli,mint ha vidámak...

4 megjegyzés:

  1. Kedves Adél!
    A "Pestiek" közül az egyik vagyok akit tényleg jobban érdekelt " a kicsiny" életed, mint kellett volna, de csak azért mert a Te életed kihatott olyan emberek életére is akik igazán fontosak voltak nekem. (Sajnos valaki szó szerint csk volt!)Amikor megtudtam, hogy konfliktusok vannak a "fiúd" személye miatt a családban, én is utánanéztem és elég sok minden világossá vált számomra vele kapcsolatban. Próbáltam én is figyelmeztetni a hozzád közel állókat-már akivel kapcsolatban vagyok-, hogy nagyon rossz úton haladsz. Sajnos a szerelem -az akkori örök- teljesen elvakított, és sikerült egy borzasztó rossz légkört ill. hangulatot teremteni olyan embereknek akiknek hálásnak kellett volna lenned. A bejegyzéseidből világosan kiderül, hogy mindenkinek igaza volt, aki "a volt barátodat" egy gazembernek tartotta. A bloggal kapcsolatban még annyit, hogy ha már ilyen szinten kiteregeted a magánéleted, (sajnos sokszor nagyon-nagyon alpári stílusban, de ez szíved joga)ne csodálkozz, ha az emberek véleményt alkotnak rólad és esetleg egymás közt meg is beszélik! A "kicsiny" életed egy nyitott könyv mindenki számára. Annak is aki segíteni szeretne, (akár az élettapasztalatára, akár a megérzéseire hagyatkozva), és annak is aki örül, ha szomorkodni lát.
    Mielőtt rossz helyre sorolnál és az elsők közé tartozom! Nem szeretném részletezni, hogy mivel másztál bele a lelki világomba és azt sem, hogy mi a véleményem rólad, egyszerűen azt szeretném, ha megpróbálnál velem és a csládommal szemben KULTÚRÁLTAN viselkedni ill. rólunk nyilatkozni.(A burkolt üzenetekre is gondolok.) Remélem menni fog! Neked és Lacinak sok boldogságot kívánok, ha legközelebb megint ilyen sok időm lesz, olvasni fogom a blogodat, hisz azért írod. Igaz? I.

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Zsolt úgy ahogy van nem igazán érdekel már,szeretném ha megpusztúlna ott ahol van,ennyi érzésem maradt utánna. Tisztába vagyok vele,hogy senki sem rosszindulatból érdeklődik vagy érdeklődött csak voltak olyan esetek amik nem voltak világosak számomra miért is úgy zajlottak és ezt nem csak rád illetve a családodra értem hanem akár Szebényiekre is. Sokan mondták,hogy tudnak róla ezt meg azt és ne beszéljek Zsolttal de senki sem hívott fel vagy ült volna le velem megbeszélni ezt hanem csak árnyékból tapogatózva értesültem dolgokról előbb,utóbb.

    A szó szerint volt személlyel kapcsolatban csak annyit tudok mondani,hogy nekem is nagyon fontos volt,sajnos nem kerültem olyan közel hozzá,mint szerette volna,de úgy érzem ő a ti köreitekben jobban érezte magát,mint velünk. És ezt a legnagyobb tisztelettel mondom,nem sértőnek szánom. Ő mindig is egy nagyon barátkozó,intelligens, értelmiségi,művelt ember volt,aki szerette az életet és szerette kikapcsolódást. De ebben nincs is semmi probléma,csodálatos ember volt. Ezzel csak arra céloztam,hogy a személyiségének megfelelő légkört veletek könnyebben átélte,mint velünk,velünk nem volt olyan szoros kapcsolatban.

    Azt hiszem hálás voltam vagy legalábbis vagyok, ha ezt nem mutattam ki vagy rosszul közöltem és megbántottam bárkit akkor sajnálom és bocsánat,nem volt szándékomban. Köszönöm a nálatok Balatonon töltött időt és minden mást is,nem lehet panaszom,tényleg csak hálás vagyok.

    Sajnálom ha alpári vagyok de szerintem nagyon sokan azok max. nem vállalják nyilvánosan,mint én így blogon kereszetül. Tisztában vagyok vele,hogy ez rossz szokásom és nem éppen nőies. Próbálok leszokni róla,csak amikor írni szoktam a bejegyzéseimet frissek az élmények és el kap a hév.

    Nem soroltalak volna soha azok közé akik hobbiból és rosszindulatból beszéltek meg bárkivel bármit is,tudom segíteni szerettél volna. Most már én is okosabb vagyok ezért is kérek elnézést ha valamivel téged vagy bárkit megbántottam...nem voltam önmagam de most megpróbálom jóvátenni amit anno elrontottam elég rendesen.

    Köszönöm a jókívánságot,hasonlókat kívánok nektek is. Legyen veletek is minden rendben,éljetek boldogan szeretetben,kellemes ünnepeket.

    Adél

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Mindenekelőtt örülök, hogy nem "izomból", hanem "észből" írtál. (Ez így trendi?) Szóval, nem szeretnék részletekbe bocsátkozni, de úgy látom, lassan Te is belátod, hogy nem vagy tökéletes. Tudnék sok mindent írni pro- és kontra az érveléseidre, de azt gondolom, hogy az nem tartozik a nyilvánosság elé. Ha érdekel a véleményem ( szeretném, ha érdekelne!) a tel.számomat meg tudod szerezni! További szép estét kívánok! I.

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Igen belátom,hogy nem vagyok tökéletes,sőt nagyon nem...sok mindent elrontottam és tudom,hogy máshogy kellett volna tennem. Senkit nem akartam megbántani csak enyhén megfogalmazva is de befolyásoltak,fenyegetett tudjuk ki....és nem mertem kilépni belőle pedig én magam is éreztem,hogy valami nagyon nincs rendben,de így utólag örülök,hogy legalább mostanra önmagam lehetek.

    Igen, érdekelne a véleményed. Mindig is felnéztem arra,ahogyan tudod kezelni a családodat és az adódó helyzeteket. A kapcsolatfelvételről pedig mindenképp gondoskodok.

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES